اکبر تحویلیان

قصه فصل جدید «از سرنوشت» درباره چیست؟

به گزارش باکس افیس ایران: اکبر تحویلیان درباره برنامه‌ریزی برای کلید خوردن و پخش سریال «از سرنوشت» بیان کرد که در نیمه اول اسفند تولید آغاز می‌شود و برنامه‌ریزی این است که پاییز سال ۱۴۰۰ به پخش برسد.

اکبر تحویلیان درباره سریال «از سرنوشت» که فصل جدید آن به کارگردانی محمدرضا خردمندان کلید می‌خورد، بیان کرد: در فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به ادامه زندگی سهراب و هاشم می‌پردازیم و حدود ۲ سال از قصه فصل قبل می‌گذرد.

وی درباره حضور بازیگران جدید بیان کرد: حدود ۶ نفر بازیگر جدید به این فصل از سریال اضافه می‌شوند که هنوز در حال رایزنی هستیم و اسامی قطعی نشده‌اند. بخشی هم بازیگران قبلی سریال هستند که در این فصل هم در کار حضور دارند.

تهیه کننده «از سرنوشت» در زمان تصویربرداری و پخش عنوان کرد: برنامه‌ریزی ما این است که نیمه اول اسفندماه ضبط سری جدید را شروع کنیم که حدود پنج ماه طول می‌کشد و امیدواریم مثل امسال که پاییز روی آنتن رفت، فصل جدید را هم در پاییز سال ۱۴۰۰ به پخش برسانیم.

تحویلیان درباره قصه‌های فصل جدید سریال نیز گفت: آنچه که در حال حاضر دغدغه جوانان ماست محورهای اصلی سریال قرار می‌گیرد؛ به‌کارگیری جوانان، اعتماد به آنها و نحوه تعامل با این قشر و همچنین خودباوری جوانان از محورهای این فصل از سریال است. زندگی و پیچ و خم‌های آن از دیگر موضوعاتی است که در سریال به آن پرداخته می‌شود مخصوصاً که در چند سال گذشته کمتر به زندگی‌های نوپا و دغدغه‌هایی که جوانان در زندگی دارند پرداخته شده است و در این سریال سراغ آنها می‌رویم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند