علیرام نورایی

توضیحات علیرام نورایی درباره نقش متفاوتش در سریال «روز‌های ابدی» / فیلم

به گزارش باکس افیس ایران: علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون، از تجربه حضور خود در سریال تاریخی «روزهای ابدی» گفت.

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضورش در سریال روز‌های ابدی گفت: من افتخار همکاری با محسن علی اکبری را در پروژه‌های مختلف داشتم، به من پیشنهاد بازی در نقش بکتاش در این سریال شد. نقشی را در روزهای ابدی بازی می‌کنم که نمونه‌ آن را بازی نکرده بودم؛ اولین باری است که نقش یک چریک فدایی خلق را تجربه می‌کردم.

بازیگر سریال «گاندو» عنوان کرد: برای من که در سال‌های پیروزی انقلاب دوساله بودم، لازم بود بیشتر و بهتر درباره نقش اتفاقات آن زمان و هدف ساخت سریال بدانم. به همین دلیل صحبت‌هایی با کارگردان و تهیه کننده داشتم؛ چراکه آن‌ها از نزدیک آن روز‌ها را تجربه کرده بودند و خوشبختانه توانستیم به تعامل برسیم.

وی افزود: «بکتاش» یک شریک فدایی خلق تندرو و مصداق گروه چریکی بود که با اهداف مشترک برای پیروزی انقلاب در کنار گروه‌های دیگر فعالیت می کردند.

بازیگر یتیم خانه ایران اظهار کرد: البته من پیشتر کار‌های تاریخی بازی کرده بودم؛ مثل نقش منافق و جاسوس. اما در سریال روز‌های ابدی نقش چریک فدایی خلق را تجربه کردم. امیدوارم حاصل زحمات همه همکاران من در سه سال گذشته مورد توجه شما قرار بگیرد. ما مشکلات بسیاری برای تولید این سریال داشتیم؛ یادم است زمانی که قرارداد بستم قرار بود ۹ ماه در خدمت این پروژه باشم و آن زمان دلار ۳ هزار تومان بود و در کمتر از هفت ماه همه چیز متفاوت شد. در واقع با تورم عجیب و غریبی مواجه شدیم و دلار به بالای ۲۰ هزار تومان رسید و پروژه ۹ ماهه من به دوسال و نیم تا ۳ سال رسید. از سال گذشته هم که درگیر شیوع کرونا شده ایم.

شما می‌توانید در ادامه فیلم صحبت های علیرام نورایی را ببینید و بشنوید:


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند