بوریس جانسون

کنت برانا در نقش بوریس جانسون بازی می‌کند

به گزارش باکس افیس ایران: بازیگر سرشناس سینما و تئاتر بریتانیا در نقش بوریس جانسون نخست وزیر این کشور جلوی دوربین می‌رود.

در سریالی جدید از اسکای تی‌وی، کنت برانا در نقش بوریس جانسون ظاهر می‌شود تا جزییاتی از پاسخ‌های کشور در برابر بحران کرونا را به تصویر بکشد.

این سریال درام با عنوان «جزیره مقتدر» در ۵ قسمت به کارگردانی و نویسندگی مایکل وینترباتم چهره کهنه‌کار و سازنده آثاری چون «سفر» ساخته می‌شود.

ساخت این پروژه نخستین بار در تابستان اعلام شده بود اما اکنون با انتخاب شرکای پخش و معرفی بازیگران جنبه عملی‌تری گرفته است تا بتواند رویدادهای پیرامون بوریس جانسون و دولت او را در مواجهه با موج اول پاندمی را شکل بدهد. خود جانسون اواخر مارس به دلیل ابتلا به کرونا بیش از یک هفته در بیمارستان بستری شد و چند روز را هم در بخش مراقبت‌های ویژه (آی‌سی‌یو) گذراند.

قرار است این سریال در شبکه اسکای در پاییز ۲۰۲۲ به نمایش درآید.

وینترباتم در این باره گفت: موج اول کرونا هیچ وقت از یاد نمی‌رود. زمانی که کشور با هم متحد شد تا با دشمنی نامرئی مبارزه کند، زمانی که مردم بیشتر از همیشه از اهمیت یک جامعه بودن مطلع شدند. در این سریال امواج بی‌پایانی از داستان‌های واقعی به هم می‌پیوندند؛ از بوریس جانسون در خانه شماره ۱۰ تا کارکنان خط مقدم مبارزه با کووید ۱۹ در سراسر کشور؛ همه و همه تصویری از تلاش‌های دانشمندان، پزشکان، کارکنان خانه‌های مراقبت و سیاستمدارانی که از ما در برابر ویروس محافظت کردند، به تصویر کشیده می‌شود.

هچنین گفته شده این سریال بر اساس مدارک دست اول درباره اعضای دولت، وزارت بهداشت، گروه مشاوران علمی موارد اورژانسی و بیمارستان‌ها در سراسر کشور شکل می‌گیرد.

در حالی که ۱۰ ماه از آغاز همه‌گیری گذشته اکنون بریتانیا سومین تعطیلی سراسری خود را تجربه می‌کند. روز جمعه ۱۴۰۱ نفر بر اثر این ویروس درگذشتند که در عین حال رکورد کشته‌شدگان در بریتانیا بود. در مجموع تاکنون نزدیک به ۹۶ هزار تن از کرونا در این کشور جان باخته‌اند.

وینترباتم سازنده درام‌های دیگری مبتنی بر رویدادهای واقعی بوده که «به سارایوو خوش آمدید»، «یک قلب توانا»، «افراد مهمانی ۲۴ ساعته» و «جاده‌ای به گوانتانامو» از جمله آنهاست.

از تابستان احتمال اینکه چه بازیگری در نقش بوریس جانسون ظاهر شود، حدس و گمان‌های زیادی به راه انداخته بود. احتمال حضور مت لوکاس کمدین در این نقش یکی از اخباری بود که توجه زیادی را برانگیخت.

تیم شیپمن دبیر سیاسی ساندی تایمز به عنوان مشاور با این سریال همکاری می‌کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند