جشنواره فیلم کوتاه تهران

بزرگداشت امیر لطفیان مستندساز پیشکسوت برگزار می‌شود

به گزارش باکس افیس ایران: جشنواره فیلم کوتاه تهران به پاس سال‌ها تلاش و زحمت صادقانه از امیر لطفیان عکاس، کارگردان و مستندساز پیشکسوت قدردانی می‌کند.

به پاس سال‌ها تلاش و زحمت صادقانه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، از امیر لطفیان عکاس، کارگردان و مستندساز پیشکسوت تجلیل می‌کند.

امیر لطفیان متولد ۱۳۳۹ در همدان عکاس و فیلمساز پیشکسوت سینمای ایران است. وی موسس جشنواره پویانمایی تهران است و مدیریت اجرایی ۴ دوره از این رویداد را برعهده داشته است.

ساخت برنامه‌های تلویزیونی «سینما ۴»، «سینما یک»، «مستند ۴» و برگزاری مراسم‌های بزرگداشت متعدد، مدیر مسئولی نشریه تخصصی فیلم کوتاه و حضور در معاونت تولید انجمن سینمای جوانان ایران نیز از دیگر سوابق اوست. این هنرمند همچنین کارگردانی فیلم «تشنه نور»، مستند «سپیده عشق» با موضوع ارتحال امام خمینی (ره)، مستند «بم» درباره زلزله بم و فیلمبرداری فیلم «عبدوک» و … را در کارنامه کاری خود دارد.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند