امیرمحمد زند

سریال «روزهای ابدی» با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شده است

به گزارش باکس افیس ایران: میزان نوشت: امیرمحمد زند گفت: روزهای ابدی یکی از آثار ارزشمند تلویزیون در سالهای گذشته است، سوژه سریال کاملا تازه بوده و برای مستند بودن آن زحمات فراوانی کشیده شده است.

امیرمحمد زند درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر گفت‌وگوهای اولیه برای حضور در چندین سریال را انجام داده‌ام اما هنوز هیچکدام قطعی نشده است، امیدوارم بتوانم بار دیگر با اثری متفاوت به رسانه ملی باز گردم.

وی درباره حضورش در سریال «روزهای ابدی» اضافه کرد: این اتفاق برای من بسیار جذاب و شیرین بود، سریال روزهای ابدی جزو آثاری است که تحقیقات فراوانی پیرامون آن صورت گرفته و جواد شمقدری بسیار موشکافانه آن را تولید کرده است.

بازیگر سریال «روزهای ابدی» درباره کلیت این مجموعه تلویزیونی افزود: روزهای ابدی یکی از آثار ارزشمند تلویزیون در سالهای گذشته است، سوژه سریال کاملا تازه بوده و برای مستند بودن آن زحمات فراوانی کشیده شده است، این سریال نتیجه سه سال زحمت و تلاش گروهی بزرگ است که امروز روی آنتن رفته است.

وی در همین رابطه ادامه داد: به شخصه به دلیل مشغله زیاد نتوانستم با مردم در ارتباط باشم اما تا آنجا که دیدم و شنیدم روزهای ابدی با استقبال بسیار خوبی از سوی جامعه روبرو شده است و به نظر من دلیل این استقبال ساخت درست و کیفیت بالای اثر است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند