جشنواره کن

کن ۲۰۲۱؛ نام‌نویسی فیلم‌ها آغاز شد!

به گزارش باکس افیس ایران: از امروز سایت جشنواره کن ، بخش نام‌نویسی فیلم‌های متقاضی شرکت در این فستیوال را راه‌اندازی کرد.

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن از یازدهم تا ۲۲ ماه می سال آینده برگزار خواهد شد.

این اعلام تاریخ برای برگزاری جشنواره کن، با توجه به خوش‌بینی از کارایی واکسن کروناست!

مسئولان جشنواره با خوشحالی اعلام کردند کن۲۰۲۱ را به صورت فیزیکی برپا خواهند کرد.

همان گونه که در خبرها آمده بود برخی از کشورها از جمله انگلیس واکسینه مردم کشورشان را شروع کرده است.

قرار است در هفته های آینده دیگر کشورهای اروپایی نیز مراحل توزیع واکسن ضدکرونا را آغاز کنند

براساس اعلام سایت جشنواره کن۲۰۲۱، تاریخ ارسال فیلم‌های مدارس سینمایی تا ۱۵ فوریه و برای فیلم‌های کوتاه تا اول ماه مارچ و در نهایت زمان ارسال برای فیلم های بلند سینمایی تا ۵ ماه مارچ مشخص شده است.

هفتاد و سومین دوره جشنواره کن به دلیل شیوع ویروس کرونا کنسل شد اما با این حال برخی از فیلم‌های انتخاب شده به پرده سینماها آمدند. برخی خبرهای غیررسمی حکایت از انتخاب چندین فیلم برای بخش مسابقه دارند.

این فیلم‌ها که گمان می‌شد با تعطیل شدن کن۲۰۲۰ به جشنواره ونیز و دیگر فستیوال‌ها خواهند رفت، اما تهیه‌کنندگان‌شان ترجیح دادند تا سال آینده صبر کنند تا فیلم‌شان در بخش مسابقه جشنواره کن ۲۰۲۱ حضور داشته باشند.

از هم اکنون تنور خبرهای جشنواره در حال داغ شدن است! البته قبل از آن، توجه‌ها به سوی جشنواره برلین خواهد بود که قرار است در فضل زمستان از یازدهم تا ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ برپا می‌شود.

از هم اکنون کمیته انتخاب فستیوال برلین، سرگرم بررسی فیلم‌های رسیده است.

کارلو شاتریان، مدیر جدید برلیناله، اظهار امیدواری کرده بتواند این فستیوال آلمانی را با حضور سینماگران و به شکل فیزیکی برگزار کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند