تاج

نتفلیکس بودجه تولید محصولات بریتانیایی را ۲ برابر کرد

به گزارش باکس افیس ایران: پس از موفقیت سریال «تاج» نتفلیکس بودجه تولید محصولات بریتانیایی را دو برابر کرد.

نتفلیکس که از آن به عنوان غول استریمینگ یا نمایش آنلاین یاد می‌شود بودجه تولید محصولات بریتانیایی را ۲ برابر کرد و آن را به رقم یک میلیارد دلار رساند.

این امر به دنبال موفقیت سریال «تاج» در سراسر جهان رخ داده است.

نتفلیکس قصد دارد این بودجه را صرف تولید بیش از ۵۰ برنامه در بریتانیا کند. این امر با وجود آن اتفاق می‌افتد که سال ناخوشایندی برای بسیاری از محصولات بود و تولید «جادوگر» ۲ بار به خاطر شیوع کرونا متوقف شد.

سخنگوی نتفلیکس با اعلام این خبر افزود: بریتانیا یک بازار واقعاً مهم برای ماست و ما افتخار می‌کنیم که سرمایه‌مان را در صنایع خلاق بریتانیا افزایش می‌دهیم.

«تاج» از سریال‌های نتفلیکس است که در بریتانیا ساخته شده و سراسر جهان به تماشای آن نشسته‌اند. «جادوگر» هم قرار بود در بریتانیا ساخته شود که برای شیوع کرونا تولیدش فعلاً متوقف مانده است.

سخنگوی نتفلیکس از موفقیت این برنامه‌ها یاد کرد و گفت همه این موفقیت برای استعدادهایی است که در این کشور وجود دارد.

بودجه نتفلیکس برای بریتانیا پس از بودجه تعیین شد برای آمریکا، دومین بودجه بزرگی است که از سوی این کمپانی تعیین شده است. این سرویس استریم سرمایه‌گذاری‌های سنگینی می‌کند تا با تولید محصولاتش بتواند تولیدات خودش را داشته باشد. سال پیش نیز یک سرمایه‌گذاری سنگین در «شپرتون استودیوز» کرد که بیرون لندن واقع شده است. البته دیزنی نیز معامله مشابهی با «پاینوود استودیوز» انجام داده که دارای فضای بسیار مناسبی در اطراف لندن است.

اذهان عمومی تولید «تاج» را دنبال می‌کند و فصل چهارم این سریال با رویدادهایی که از اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا نشان داد توجه زیادی را برانگیخت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند