طنز

انتقاد برای تولید فصل بعدی سریال ضعیف««صفر بیست و یک»»!

به گزارش باکس افیس ایران: منتقد و نویسنده سینما و تلویزیون، با اشاره به پخش مجموعه سریال «صفر بیست و یک» از شبکه سه گفت: با توجه به کارگردانی چهره‌های آشنای طنز سید جواد رضویان و سیامک انصاری و تجربه این عزیزان در این حوزه انتظار مخاطب بالا بود که متاسفانه این انتظار برآورده نشد.

فرهاد خالدی‌نیک درباره سریال «صفر بیست و یک» افزود: متاسفانه طنز به کار برده شده در این سریال به قدری کمرنگ است که نمی‌تواند خنده از مخاطب بگیرد؛ تنها یکسری اتفاقات هرشب تکرار می‌شود که نه قصه خوب و پیش‌برنده دارد و نه موقعیت طنز مناسبی ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: در خبرها آمده بود که سریال در چهار فصل آماده خواهد شد که اینجا باید تاکید کنم با کدام قصه و طراحی طنز، سازندگان خواستار ساخت فصل‌های بعدی مجموعه هستند؟ متاسفانه در این سریال شاهد فیلمنامه منسجم و مناسبی نیستیم و طنز جاری هم کاملا دیده شده و در فضاهای مجازی تجربه شده است.

خالدی‌نیک گفت: در سریال خلاقیتی از سوی کارگردان‌ها شاهد نیستیم‌ در کارهای رضا عطاران یا کار اخیر سعید آقاخانی (نون خ) شاهد کارهای خلاقانه از سوی کارگردان هستیم. در این کارها پیشنهاداتی که در فیلمنامه وجود ندارد اما موقعیت کمدی خوبی را برای کار ایجاد می‌کند خلاقیت کارگردان است و بسط و گسترش می‌یابد و در کار جاری می‌شود اما در سریال ۰۲۱ این موقعیت‌ها وجود ندارد.

وی تاکید کرد: ما هرچه پیش می‌رویم روند طنز داستان رو به بهبود نیست و کار قابل دفاعی نیست، از سوی دیگر مفهوم کارگردانی مشترک در این اثر چیست و چه روندی داشته که به این سریال منجر شده است؛ سوالی که باید پاسخ داده شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند