بگذار برود

بهترین فروش گیشه آمریکا در ۶ هفته اخیر رقم خورد

به گزارش باکس افیس ایران: فیلم سینمایی «بگذار برود» با بازی داین لین و کوین کاستنر، اخیراً بیشترین فروش افتتاحیه را در گیشه آمریکا به دست آورد.

فیلم سینمایی «بگذار برود» محصول کمپانی فوکوس پیکچرز، با فروش ۴ میلیون دلاری از ۲۴۵۴ سینمایی که در حال اکران بود، به رتبه نخست گیشه آمریکا رسید تا در هفته‌هایی که کرونا هنوز مشکل ساز است، بیشترین فروش ۶ هفته اخیر را رقم بزند.

«بگذار برود» توسط توماس بزوچا (خانواده استون) کارگردانی و بر اساس کتاب پرفروش لری واتسون به همین نام ساخته شده است. در این درام پر تعلیق کوین کاستنر و داین لین با یکدیگر همبازی هستند.

کوین کانستر در این فیلم نقش یک کلانتر بازنشسته را دارد و داین لین همسر اوست. این زوج برای نجات نوه جوانشان از چنگ یک خانواده خطرناک که در داکوتا زندگی می‌کنند، محل زندگیشان را ترک می‌کنند. لسلی منویل، کسی که برای بازی در فیلم سینمایی «رشته خیال» نامزد اسکار شده بود، نیز در این فیلم بازی می‌کند.

فیلم سینمایی «بیا بازی» محصول دیگر کمپانی فوکوس هم که هفته گذشته با ۳.۲ میلیون دلار کار خود را آغاز کرد، این هفته ۱.۷ میلیون دلار دیگر فروخت تا در نهایت عملکرد ده روزه آن در گیشه داخلی آمریکا به ۵.۶ میلیون دلار برسد.

در گیشه جهانی هم «انگاشته» کریستوفر نولان توانست از مرز ۳۵۰ میلیون دلار در بلیت فروشی عبور کند. این فیلم که به کمپانی برادران وارنر تعلق دارد، مجموعاً در گیشه داخلی آمریکا ۵۵ میلیون دلار و در گیشه بین المللی ۲۹۵.۶ میلیون دلار فروخته است. این هفته انیمیشن «داستان اسباب بازی» هم ۵۰۵ هزار دلار فروخت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند