کارگردان

معرفی هیات انتخاب جشنواره «هیلاج؛ یک دقیقه، یک پلان»

به گزارش باکس افیس ایران: سه کارگردان سینمای ایران، وظیفه انتخاب آثار نخستین جشنواره «هیلاج؛ یک دقیقه، یک پلان» را بر عهده گرفتند.

سید سام بهشتی، دبیر جشنواره «هیلاج؛ یک دقیقه، یک پلان» درباره آخرین وضعیت این رویداد سینمایی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، جشنواره «هیلاج؛ یک دقیقه، یک پلان» به زودی و در آذرماه برگزار خواهد شد و تاکنون تعداد زیادی فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، آخرین روز مهلت آثار پنجشنبه ١۵ آبان ماه بود که نزدیک به ١٢٠ فیلم یک دقیقه‌ای با موضوعات مختلف به دست ما رسیده است.

وی ادامه داد: طی روزهای آینده هیات انتخاب به بررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره خواهد پرداخت. فرزاد موتمن، امیر شهاب رضویان و احسان عبدی‌پور سه کارگردان سینمای ایران هستند که در مقام هیات انتخاب نخستین جشنواره هیلاج؛ یک دقیقه، یک پلان، به بررسی و انتخاب آثار خواهند پرداخت.

بهشتی یادآور شد: امیدوارم که با همراهی بزرگان سینمای ایران بتوانیم در این ایام و روزهای سخت کرونایی که اوضاع فرهنگ و هنر به خصوص سینما و تئاتر زیاد جذاب نیست و سالن‌های سینما و تئاتر در تعطیلی کامل به سر می‌برند، با برگزاری رویدادهایی از این جنس نگذاریم همه چیز فراموش شود.

بهشتی در پایان گفت: این جشنواره را به صورت آنلاین و به بهترین شکل ممکن برگزار خواهیم کرد و طی روزهای آینده و همراه با انتخاب آثار، هیات داوران این جشنواره معرفی خواهند شد.

نخستین جشنواره هیلاج؛ یک دقیقه، یک پلان، به دبیری سید سام بهشتی در آذرماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند