نقره‌ای سینماها

بازگشت «لاک‌پشت‌های نینجا» به پرده نقره‌ای

به گزارش باکس افیس ایران: لایواکشن «لاک‌پشت‌های نینجا» به مناسبت فرارسیدن ۳۰اُمین سالگرد اکران، این هفته به پرده نقره‌ای سینماها بازمی‌گردد.

طرفداران لایواکشن لاک‌پشت‌های نینجا این هفته می‌توانند تولد ۳۰ سالگی این فیلم را در سینماها جشن بگیرند. این فیلم که اولین بار در سال ۱۹۹۰ روی پرده رفت، در ۳۰اُمین سالگرد اکران خود به همت کمپانی سرگرمی فتم ایونتس (Fathom Events) و استودیو فیلمسازی برادران وارنر، به مدت ۳ روز به پرده نقره‌ای سینماها بازمی‌گردد.

تام لوکاس قائم مقام کمپانی فتم ایونتس در اینباره گفت: مشتاقیم ۳۰مین سالگرد تولد فیلمی را که به روشی جذاب، سرگرم‌کننده و خنده‌دار خانواده‌ها را دور هم جمع می‌کند، جشن بگیریم.

همانطور که مخاطبان در سال ۱۹۹۰ متوجه شدند، ماجراجویی‌های این لاک‌پشت‌های قهرمان را باید روی پرده بزرگ سالن‌های تاریک سینما تماشا کرد. بنابراین امیدواریم تماشاگران در تمامی سنین لئوناردو، داناتلو، مایکل آنجلو یا میکل‌آنژ و رافائل (شخصیت‌های اصلی لاک‌پشت‌ها نینجا) را در برنامه تفریحی خود بگنجانند.

لاک‌پشت‌های نینجا فیلمی در ژانر اکشن بود که در سال ۱۹۹۰ با الهام از داستان مصور Teenage Mutant Ninja Turtles نوشته کوین ایستمن، به کارگردانی استیو بارون و بازی الیاس کوتیاس، جاش پایس، جیمز سایتو، سام راکول و جودیت هوگ ساخته و اکران شد. با محبوبیت لئوناردو، داناتلو، مایکل آنجلو و رافائل در بین سینمادوستان، این فیلم در مدت کوتاهی به صدر فهرست پرفروش‌ترین‌ها گیشه آمریکا رسید و به مدت چهار هفته متوالی جایگاه خود را حفظ کرد. لاک‌پشت‌های نینجا امروز یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های مستقل تاریخ سینما محسوب می شود.

این فیلم خاطره‌انگیز از فردا تا شنبه (۱۵ تا ۱۷ آبان ۹۹) در صدها سالن سینما در آمریکا اکران می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند