آدام مک‌کی

دی کاپریو، مریل استریپ و شالامه به «به بالا نگاه نکن» مک کی پیوستند

به گزارش باکس افیس ایران: آدام مک‌کی یک گروه از بازیگران درجه یک را برای فیلم جدیدش انتخاب کرده است.

لئوناردو دی کاپریو ، مریل استریپ و تیموتی شالامه به جنیفر لارنس در فیلم جدید و پرستاره آدام مک‌کی یعنی «به بالا نگاه نکن» پیوستند.

برای این کمدی جدید نتفلیکس گفته شده جونا هیل، همیش پاتل، آریانا گرانده، کید کادی و متیو پری دیگر بازیگرانش خواهند بود. پیشتر هم اعلام شده بود کیت بلانشت و راب مورگان از بازیگران این فیلم هستند.

مک‌کی که کارگردان فیلم‌هایی چون «برادران ناتنی»، «گوینده» و «کمبود بزرگ» است، فیلمنامه «به بالا نگاه نکن» را نوشته است. او کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم هم هست.

این فیلم داستان ۲ ستاره‌شناس سطح پایین را دنبال می‌کند که یک تور مطبوعاتی برگزار می‌کنند تا به بشر هشدار دهند یک سیارک در حال نزدیک شدن به زمین است و می‌تواند موجب نابودی آن شود.

انتظار می‌رود جنیفر لارنس و دی کاپریو در نقش ۲ فضانورد اصلی ظاهر شوند اما نتفلیکس توضیحی در این باره نداده است.

طبق برنامه فیلمبرداری این فیلم باید تا پیش از پایان امسال انجام شود.

دی‌کاپریو هم‌زمان بازیگر فیلم جدید اسکورسیزی «قاتلان ماه کامل» است و مریل استریپ در فیلم دیگر نتفلیکس یعنی «پرام» به کارگردانی رایان مورفی بازی می‌کند. وی بازیگر فیلم سودربرگ برای اچ‌بی‌او با عنوان «بگذار همه حرف بزنند» هم هست. شالامه نیز که پیشتر با استریپ در فیلم «زنان کوچک» بازی کرده بود در «تل ماسه» و «گزارش فرانسوی» بازی کرده است. پاتل نیز به تازگی بازیگر فیلم «تنت» کریستوفر نولان بوده است.

جدیدترین فیلم مک کی با عنوان «معاون» فیلمی زندگینامه‌ای با تمرکز بر دیک چنی معاون پیشین رییس جمهوری آمریکا بود که نامزدی هشت اسکار را کسب کرد. وی اسکار را برای فیلمنامه اقتباسی «کمبود بزرگ» در سال ۲۰۱۵ برده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند