علی میرزایی

«پالتو شتری» آنلاین اکران نمی‌شود

به گزارش باکس افیس ایران: علی میرزایی کارگردان فیلم «پالتو شتری» از آخرین تصمیم‌ گیری‌ها برای اکران این فیلم خبر داد.

مهدی علی میرزایی کارگردان فیلم سینمایی «پالتو شتری»، درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت: این فیلم را اکران آنلاین نمی‌کنیم و به دنبال فرصتی مناسب برای اکران عمومی آن هستیم. البته با وضعیت کنونی برنامه‌ای هم برای اکران عمومی آن در نظر نگرفته ایم.

این کارگردان افزود: امیدوارم شرایط مناسب برای اکران فراهم شود، ولی بعید می‌دانم تا تابستان سال آینده شرایط مساعد شود. البته آن زمان هم به دلیل ترافیک اکران مشکلات خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد: در کل وضعیت اکران به شدت مبهم و پیچیده است. فیلم‌هایی که پیش بینی می‌شد در اکران به رقم بالایی برسند، با حداقل فروش کنار کشیدند.

گفتنی است «پالتو شتری» به کارگردانی مهدی علی میرزایی و تهیه کنندگی مجید شیخ انصاری است و در خلاصه داستانش آمده: داستانی در مورد پیچیدگی‌های رقابت و رفاقت.

بازیگرانی مانند سام درخشانی، بانیپال شومون، بهاره کیان افشار، لیندا کیانی، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاد، پریوش نظریه، علیرضا مهران، طوفان مهردادیان و رضا شیخ انصاری در آن بازی می‌کنند.

عوامل این فیلم عبارتند از:

تهیه‌کننده: مجید شیخ انصاری، فیلمنامه‌نویس: مهدی علی میرزایی، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، چهره‌پرداز: عباس عباسی، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، تدوین: محمد نجاریان، صدابردار: مسیح سراج، صداگذار: آرش قاسمی، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، جلوه‌های ویژه بصری: رضا انصاری، عکاس: افرا شهباززاده.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند