فیلم

انتشار پوسترهای «انولا هلمز»

به گزارش باکس افیس ایران: نخستین مجموعه پوستر فیلم سینمایی «انولا هلمز» به کارگردانی «هری بردبایر» رونمایی شد. این فیلم اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را از تاریخ ۲۰ ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلیادی آغاز خواهد کرد.

فیلمنامه «انولا هلمز» در ژانر ماجراجویی معمایی براساس مجموعه کتاب‌هایی با همین نام توسط نانسی اسپرینگر نوشته شده است. این فیلم روایتگر داستان زندگی «انولا» خواهر شرلوک هلمز کارآگاه معروف است.

انولا هولمز خواهر کوچک شرلوک هولمز است که توسط نانسی اسپرینگر خلق و رمان‌های آن در ۶ جلد نوشته و در بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ منتشر شدند. اتفاقات فیلم در سال ۱۸۸۰ جریان دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زمانی که مادر انولا هولمز در جشن تولد ۱۶ سالگی او به طرز اسرارآمیزی ناپدید می‌شود، او به دنبال کمک گرفتن از دو برادر بزرگترش یعنی شرلوک و مایکرافت برای یافتن مادرش است، اما او خیلی زود متوجه می‌شود که آن‌ها هیچ علاقه‌ای به حل این پرونده ندارند و قرار است او را به یک مدرسه شبانه روزی بفرستند.

حال انولا به‌عنوان یک زن جوان بی‌باک، باهوش و مجرب، تنها کاری که می‌تواند در سال ۱۸۸۰ انجام دهد این است که به لندن سفر و این راز را کشف کند. او در اینجا کار حرفه‌ای خود به‌عنوان یک کارآگاه برای حل و کشف جرایم را آغاز می‌کند و او همیشه یک قدم جلوتر از شرلوک برای حل این معما خواهد بود.

میلی بابی براون در نقش انولا هولمز، هنری کویل در نقش شرلوک هولمز، سم کلفلین در نقش مایکرافت هولمز، هلنا بونهام کارتر در نقش اودوریا هولمز و فیونا شاو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «انولا هلمز» به ایفای نقش پرداخته اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند