فریدون بهرامی

«و چشمانم خواب را گرفته است» منتشر شد

به گزارش باکس افیس ایران: آلبوم بی‌کلام «و چشمانم خواب را گرفته است» با هنرمندی فریدون بهرامی از آهنگسازان موسیقی کشورمان در قالب یک اثر بی‌کلام پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

و چشمانم خواب را گرفته است، عنوان یکی از تازه‌ترین آلبوم‌های منتشر شده در بازار موسیقی است که با هنرمندی فریدون بهرامی شنیدنی شده است.

در توضیح این اثر موسیقایی آمده است: «آلبوم و چشمانم خواب را گرفته است اثری است با آهنگسازی فریدون بهرامی،. این هنرمند پیش از این آلبوم «آبی دور» را به همراه آتنا اشتیاقی منتشر کرده بود. مجموعه حاضر شامل نه آهنگ بی‌کلام است.»

و چشمانم خواب را گرفته است، «کلافگی»، «خاطرات هرگز نمی‌میرند»، «راز»، «خیانت»، «نجواهای شبانه»، «انتقال»، «سایه»، «درخشنده» اسامی قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

فرشید دوست نوازنده فلوت و آوا، فریدون بهرامی نوازنده گیتار الکتریک، گیتار باس و ساز دهنی، سروناز رضایی نوازنده ویولن، شاهین آذر شهاب نوازنده پرکاشن و تار، مازیار بابا باشی نوازنده کوزه، فریدون بهرامی و مازیار باباباشی میکس، کاوه عابدین مسترینگ، محمدرضا طرزی طراح گرافیک آلبوم و مازیار بابا باشی تهیه‌کننده گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

آلبوم و چشمانم خواب را گرفته است، با مجوز شماره ۹۵-۵۵۴ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت کتابخانه ملی ایران ۲۰۶۹۷ در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند