اکران

فروش هفتگی فیلم‌ها

به گزارش باکس افیس ایران: همزمان با روزهای کرونایی که راه‌های سپری کردن اوقات فراغت محدود شده، سینما تقریبا تنها تفریح سالمی است که این ایام همچنان چراغ روشن فیلم‌هایشان با فروش کم اکران می‌شوند.

سینماها هرچند همچنان تحت تاثر کرونا هستند و این روزهای فروش اندکی را تجربه می‌کنند؛ به زعم بسیاری همین فروش اندک و روشن بودن چراغ سینماها می‌تواند کورسوی امیدی برای تفریح اندکی از مردم در این روزها باشد. البته مدیران سینمایی هم تمام تلاش می کنند با اکران فیلم های جدید و کمدی‌های مفرح بخشی از تلخی روزهای کرونا را از ذهن مردم خارج کنند اما همچنان فروش سینماها گاهی خوب و گاهی متوسط می‌شود. گاهی کمی استقبال اوج می‌گیرد، باز دوباره با کاهش مخاطبان سینما رو به رو می شویم.

در بررسی فروش هفتگی فیلم‌ها، صدرنشینی حالا دوباره به خوب، بد جلف ۲ رسیده و با فروش ۱۲۴ میلیون تومانی در صدر جدول قرار گیرد. این فیلم به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی در واقع نسخه شماره دو و در ادامه خوب بد جلف یک ساخته شده است.

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، مارال فرجاد، شکیب شجره، ستاره پسیانی و علی اوجی بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه‌ داستان خوب بد جلف ۲، ارتش سری آمده است: گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی (فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) می‌دهند که در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری نفوذ کند. فربد سعی در انجام عملیات دارد اما پژمان و سام تقریبا همه چیز را به هم می‌ریزند و…

فیلم سینمایی زن‌ها فرشته‌اند ۲ به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی محمدحسین فرح‌بخش در هفته سوم نمایش ۸۴ میلیون تومان فروخت است تا در رده دوم پرفروش قرار گیرد.

در این فیلم هنرمندانی؛ چون محمدرضا شریفی‌نیا، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی، نسرین مقانلو، میرطاهر مظلومی، علی صادقی، مریم سعادت، سیروس همتی، مهتاج نجومی، شهین تسلیمی، حسین ملکی، احمدرضا موسوی، صدیقه کیانفر، شیرین ایزدی، آیدا نوری و مهدی صارمی ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان فیلم زن ها فرشته‌اند ۲ آمده است: چند زوج در رده‌های سنی مختلف در سال ۲۰۲۰ به ‌دنبال آن هستند که تعریفی بیست از زندگی خود ارائه دهند غافل از آن که بدجوری از تعارضات ذهنی رنج می‌برند.

فیلم سینمایی جهان با من برقص بعد از ۳۱ هفته نمایش نیز این هفته به فروش ۶۲ میلیون تومانی رسیده و در رده سوم فیلم‌های پرفروش قرار گرفت.

علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی‌پور، کاظم سیاحی، مهراب قاسم‌خانی، رامین صدیقی، بهار کاتوزی، پاوان افسر، شیوا بلوچی، مهیار پوربابایی و بهروز توکلی بازیگران نخستین ساخته سینمایی سروش صحت هستند.

جهان با من برقص! داستان جهانگیر است که برای آخرین تولدش دوستانش دورهم جمع شده‌اند. این موقعیت موجب می‌شود آن‌ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند.

چهارمین فیلم پرفروش هفته نیز عطر داغ به کارگردانی علی ابراهیمی است که بعد از ۲۴ هفته نمایش ۳۴ میلیون تومان این هفته فروخته است.

این فیلم با بازی مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، سیما تیرانداز، خاطره اسدی و شیوا مکی نیان روایت دختری به نام مریم است که مجبور می‌شود شبی بیرون از خانه بماند. بیرون ماندن او اتفاقاتی برای او و خانواده‌اش در پی دارد که…

یادم تو رو فراموش ساخته علی عطشانی نیز این هفته با فروش ۱۹ میلیون تومانی در رده پنجم قرار گرفته است.

این فیلم براساس داستانی واقعی از زندگی فوتبالیست مشهور ایران ساخته شده است. دامون مربی بر کنار شده یکی از باشگاه‌های پرطرفدار با دختری که سال‌ها پیش با او ارتباط داشته روبه‌رو می‌شود.

میترا حجار، حسین یاری، آتیلا پسیانی، ماه چهره خلیلی، رضا ناجی، خشایار راد، غزل یگانه ،بیتا عطشانی و مازیار فلاحی بازیگران فیلم سینمایی یادم تو رو فراموش هستند.

با توجه به تصمیم شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی فیلم سینمایی‌ تا ابد به تهیه‌کنندگی محمد نجفی‌زاده و کارگردانی امید امین نگارشی در گروه سینمایی ایران و فیلم قتل عمد به کارگردانی سعید دولتخانی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی در گروه سینمایی بهمن اکران می‌شوند.

در بخش هنر و تجربه نیز دو فیلم کوتاه جونده و گاو آمریکایی از ۱۶ مردادماه در گروه سینمایی هنروتجربه اکران می‌شوند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند