بازگشایی

افزایش فروش سینمای چین در هفته دوم بازگشایی در دوران کرونا

به گزارش باکس افیس ایران: سینمای کشور چین با گذشت دومین هفته از زمان بازگشایی در دوره کرونا ، شاهد افزایش چشمگیری در میزان فروش بود.

سینمای چین در دومین هفته پس از بازگشایی در مناطق کم خطر، در یک روز ۴ میلیون دلار فروش داشته است.

این میزان به معنای ۳۹ درصد افزایش فروش در گیشه چین نسبت به هفته گذشته است. در حدود ۶۰ درصد از سینما‌های این کشور با قوانینی مثل محدودیت جمعیت و فاصله گذاری اجتماعی در حال فعالیت هستند.

البته ۳۹ درصد افزایش فروش، با فروش روز‌های معمول گیشه چین قابل قیاس نیست؛ ولی نشان دهنده این است که هنوز برای تماشای محصولات داخلی و همچنین تولیدات هالیوودی در این کشور، اشتیاق زیادی وجود دارد.

فیلم سینمایی «دلیتل» محصول کمپانی یونیورسال با بازی رابرت داونی جونیور، که از زمان نمایش در جمعه گذشته رتبه یک گیشه را تصاحب کرده، ۹.۴ میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم می‌تواند تا روز یکشنبه به فروش ۱۰ میلیون دلاری برسد. همچنین در چین محصول جدیدی به نام «آقای میائو» به نمایش گذاشته شده که با ۴۱۶ هزار دلار سومین فیلم پرفروش گیشه روزانه چین شد.

در این بین، سینمای کشور کره نیز هنوز با قدرت پیش می‌رود. «باران فولاد ۲» یکی از محصولات این کشور است که ۳.۳ میلیون دلار در افتتاحیه فروش داشت. این فیلم سینمایی بعد از دنباله «قطار بوسان» به نام «شبه جزیره»، در رتبه دوم فروش قرار گرفت. پیش بینی می شود فیلم سینمایی «شبه جزیره» بعد از فروش ۳۵ میلیون دلاری در هفته گذشته، تا هفتم آگوست فروش خود را به ۴۰ میلیون دلار برساند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند