پوستر

رونمایی پوستر فستیوال سن‌سباستین ۲۰۲۰

به گزارش باکس افیس ایران: برای سومین بار یک چهره بین‌المللی روی پوستر جشنواره فیلم سن سباستین جای گرفت.

در حالی که اعلام شد ویلم دفو بازیگر چهره فستیوال فیلم بین‌المللی سن سباستین امسال خواهد بود، پوستر این جشنواره با تصویری از وی رونمایی شد.

جشنواره بین‌المللی فیلم سن سباستین که قرار است بین روزهای هجدهم تا بیست‌وششم سپتامبر (۲۸ شهریور تا ۵ مهر) در اسپانیا برگزار شود، پوستر این دوره را رونمایی کرد.

خوزه لوییز ربوردینوس مدیر فستیوال در یک کنفرانس خبری که با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، این خبر را اعلام کرد.

او در اشاره به تغییرات فستیوال در پاسخ به پاندمی کووید -۱۹ گفت: فستیوال در یکی از نامطمئن‌ترین سال‌ها برگزار می‌شود و داریم تلاش می‌کنیم تا آن را تبدیل به یک فستیوال مطمئن و امن بکنیم.

سن سباستین امسال تعداد فیلم‌های نمایش داده شده خود را ۳۰ درصد کم می‌کند و بیشتر فعالیت‌های صنعتی آن از جمله مباحثه تهیه فیلم، بخش سینه‌مالدیا و تکنولوژی، میزگردها و مسترکلس‌های آن به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

در عین حال برخی از مکان‌ها از جمله ولودروم و موزه سن تلمو مورد استفاده قرار نخواهد گرفت اما فیلم‌های بخش رقابتی انتخاب رسمی، کارگردانان نو، افق لاتین، زابالتگی تاباکالرا، پرلاک و نست، سینمای آشپزی، زینمیرا، ساخته در اسپانیا و فیلم‌های آخر هفته برای جوانان به صورت فیزیکی به نمایش درمی‌آیند.

پوستر فستیوال سال ۲۰۲۰ بخشی از مجموعه «بوهای سینما» است. استودیوی پاتیو واقع در سن سباستین آن را خلق کرده که قبلاً در سال ۲۰۰۶ برای پنجاه‌وچهارمین دوره فستیوال سن سباستین پوستر ارنست لوبیچ را طراحی کرده بود.

دفو یک بازیگر چهار بار نامزد دریافت جایزه اسکار است که نخستین بار با فیلم «آخرین وسوسه مسیح» مارتین اسکورسیزی در سن سباستین حضور پیدا کرد و در سال ۲۰۰۵ نخستین جایزه افتخاری دونوستیا را به خود اختصاص داد. او آخرین بار با فیلم «پازولینی» آبل فرارا در سال ۲۰۱۴ در سن سباستین حضور یافته بود.

این بازیگر آمریکایی اخیراً در فیلم «سیبری» آبل فرارا نقش‌آفرینی کرد که در بخش رقابتی برلیناله در ماه فوریه پخش شد. او همچنین ستاره فیلم «گروه فرانسوی» جدیدترین ساخته وس اندرسون است.

این سومین سالی است که یک ستاره بین‌المللی چهره فستیوال سن سباستین بوده است. ایزابل هوپر در سال ۲۰۱۸ و پنه‌لوپه کروز در سال ۲۰۱۹ چهره پوستر رسمی این فستیوال بودند.

تاکنون شش عنوان از فیلم‌های بخش رقابتی معرفی شده‌اند و «فستیوال ریفکین» ساخته وودی آلن به عنوان فیلم افتتاحیه فستیوال انتخاب شده است. قرار است بقیه فیلم‌های بخش رقابتی در هفته‌های آینده معرفی شوند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند