چهار

۴ جشنواره سینمایی با هم متحد شدند

به گزارش باکس افیس ایران: چهار جشنواره بزرگ سینمایی پاییزی اعلام کردند نیروهای خود را برای مقابله با عوارض کرونا یکی می‌کنند.

جشنواره‌های ونیز، تورنتو، تلوراید و نیویورک اعلام کردند در اتحادی مشترک، فستیوال‌های پاییزی را به جای رقابت، با روحیه همبستگی همه جانبه در دوره پسا کرونایی وارد عمل می‌کنند.

این چهار چشنواره مهم پاییزی که در مجموع در طول ۶ هفته برپا می‌شوند، با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند همه این جشنواره‌ها امسال سکویی متحد برای معرفی بهترین‌های سینما خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: امسال از رقابت با همکاران‌مان در جشنواره‌های پاییزی فاصله گرفته‌ایم و به این وسیله به همکاری متعهد می‌شویم. ما ایده‌ها و اطلاعات را به اشتراک می‌گذاریم و جشنواره‌های خود را به بستری یکپارچه برای ارایه بهترین‌های سینما بدل می‌کنیم. ما در خدمت فیلم‌سازان، تماشاگران، روزنامه‌نگاران و همه اعضای صنعت سرگرمی هستیم که اکوسیستم سینما را رونق می‌بخشند.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز از ۲ تا ۱۲ سپتامبر (۱۲ تا ۲۲ شهریور) برگزار می‌شود و پس از آن جشنواره فیلم تورنتو از ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر (۲۰ تا ۳۰ شهریور) و سپس جشنواره فیلم نیویورک از ۲۷ سپتامبر تا ۳ اکتبر (۶ تا ۱۲ مهر) برگزار می‌شود. تلوراید نیز از ۳ تا ۷ سپتامبر (۱۳ تا ۱۷ شهریور) برگزار می‌شود.

این بیانیه به امضای آلبرتو باربرا مدیر جشنواره ونیز، کامرون بیلی و جوانا ویسنته مدیران جشنواره تورنتو، اوجین فرناندز مدیر جشنواره نیویورک و تام لودی و جولی هانت سینگر مدیران جشنواره تلوراید رسیده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند