شبکه نسیم

پخش سری جدید «افسانه هزارپایان»

به گزارش باکس افیس ایران: در ایام تابستان برنامه های مختلفی از شبکه نسیم پخش خواهد شد که از جمله آنها می توان به فصل جدید افسانه هزارپایان ، شوتبال، کودک شو، دست فرمون و … اشاره کرد.

محمد احسانی، مدیراین شبکه در محل ضبط برنامه های تابستانی شبکه نسیم حاضر شده و از نزدیک در جریان تولید و آماده سازی این برنامه ها قرار گرفت.

در این بازدیدکه مرتضی جاسبی ( مدیر گروه تولید)، امیرعباس اشرف (مدیر تامین برنامه شبکه نمایش و روابط عمومی)، حامد عبدوس (مدیر طرح و برنامه) و مهدی توکلی زاده( مدیر تامین برنامه شبکه نسیم) احسانی را همراهی می کردند ابتدا در لوکیشن برنامه چهل تیکه حاضر شده و الهام حاتمی، تهیه کننده و محمدرضا علیمردانی، مجری این برنامه گزارشی از روند تولید آنرا ارائه کرده و اسامی مهمانان سری جدید قرائت شد . مدیر شبکه نسیم نیز ضمن تاکید برلزوم حفظ جذابیت های سری های قبلی، ایجاد تغییرات موثر در بهبودکیفیت این برنامه را لازم دانست. بخش های اجرای موسیقی و خوانندگی برنامه “چهل تیکه” نیز در حضور مدیران شبکه ضبط شد. در ادامه، گروه مدیران در محل ضبط برنامه “کودک شو” حاضر شده ودر صحبت با نصیری ( تهیه کننده ) و پژمان بازغی ( مجری ) از نزدیک در جریان تغییرات سری جدید برنامه قرار گرفتند. مدیر شبکه نسیم ضمن تبریک به عوامل برنامه که در نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات سازمان رتبه دوم پربیننده ترین برنامه سیما را کسب کرده اند بر اهمیت حفظ این جایگاه تاکید ویژه کرد.

حضور در لوکیشن برنامه “دست فرمون “دیگر بخش این بازدید بود که در آن محمود محمودی (تهیه کننده) گزارشی از روند ثبت نام شرکت کنندگان از میان ۱۲ هزار نفرمتقاضی اولیه و انجام مراحل راستی آزمایی که به دلیل حجم زیاد استقبال کنندگانِ ۱۵۰۰ نفره از ۴ بعد از ظهر تا ۶ صبح به طول انجامید ارائه و توضیحات تکمیلی خود را بیان کرد. در همین بازدید مدیران شبکه در محل سری جدید برنامه “شوتبال” به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد حاضر شدند. ضبط این برنامه که در آن شرکت کنندگان خانم و آقا به رقابت جذاب در سری بازیهای متفاوت می پردازند با حضور تماشاگران و با حفظ فاصله گذاری اجتماعی در حال انجام است ضبط بخش‌هایی از برنامه که حامد آهنگی و مبینا نصیری اجرای آن را بر عهده دارند با حضور مدیران شبکه نسیم انجام شد.

لازم به ذکر است که برنامه های تولیدی شبکه نسیم در ایام تابستان به شرح زیر است:

فصل جدید سریال افسانه هزارپایان ساعت ۱۹ ، برنامه های ویتامین خ از شنبه تا چهارشنبه و نسیم آوا پنجشنبه و جمعه در ساعت ۲۰، سری جدید شکرستان ساعت٢٠:١۵، سری جدید شوتبال یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱،خندوانه هرشب ساعت ۲۲، کودک شو شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ و جمعه ها ساعت ۲۱، دورهمی چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۳ و برگزیده آن شنبه ها ساعت ۲۱ پخش می شوند.

همچنین سری جدید برنامه های چهل تیکه و دست فرمون نیز بزودی در ایام تابستان به روی آنتن خواهند رفت.

“تماشا”ی تابستانی با سریال های تماشایی

همچنین از ۶تیر با اتمام چندین سریال این شبکه، سریال های تابستانی در نظر گرفته شده به روی آنتن می رود.
براین اساس: در باکس طنز ساعت ۲۱این شبکه از ۶تیر ماه با اتمام سریال خوب بد زشت، سریال کمدی دوپینگ پخش می شود.

مجموعه سریال دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی محصول سال ۱۳۹۹ است و روایتگر دو همسایه است که خانه هایشان روبروی همند و در یک شب دو بچه را به دنیا می آورند.

بازیگرانی همچون نیما شعبان نژاد، هادی حجازی فر، محمد بحرانی، شبنم مقدمی و الناز حبیبی در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

سریال لحظه گرگ و میش ،۷تیرماه در باکس ساعت ۲۰ به پایان می رسد و سریال”پروانه ”جایگزین این سریال خواهد شد.

سریال پروانه به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان محصول سال ۱۳۹۲ که روایتگر داستان جوانی است که در سال‌های دهه پنجاه با گروهی مبارز همراه شده و زندگی پرحادثه‌ای را تجربه می‌کند…

از جمله بازیگران این سریال : حامد کمیلی،نیما رئیسی، مهدی سلوکی، شهرام عبدی، سارا بهرامی و الهام چرخنده هستند.

همچنین سریال های دردسرهای عظیم ۲، برادر و پوآرو از جمله سریالهای تابستانی شبکه تماشا هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند