گوهر خیراندیش: دخترم به خاطر «معمای شاه» از سینما طرد شد

گوهر خیراندیش گفت:«متاسفانه بعد از سریال «معمای شاه»، دخترم را از سینما طرد کرده‌اند و برای هر پروژه سینمایی که پیشنهاد می‌شود، می گویند همان دختری که در معمای شاه هم بازی کرده بود؟ و به او بازی نمی دهند.»

به گزارش باکس آفیس ایران، شامگاه دوشنبه پانزدهم بهمن ماه، بعد از پایان ششمین روز سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر، هفتمین  قسمت از سری جدید برنامه تلویزیونی هفت با حضور مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره و  گوهر خیراندیش بازیگر «مردی بدون سایه» روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

دخترم را به خاطر سریال معمای شاه از سینما طرد کردند

خیراندیش درباره تعداد بازی‌های خود در سینمای ایران گفت: «من در سال هایی که در سینما بودم، ۱۱۸ فیلم بازی کرده ام. همچنین حدود پنجاه سریال و ۵۸ تئاتر هم کار کرده‌ام.»

بازیگر فیلم مردی بدون سایه ساخته علیرضا رییسیان گفت:«در این فیلم آزاده (دخترم) هم بازی کرده است. متاسفانه بعد از سریال معمای شاه، دخترم را در سینما طرد کرده اند و برای هر پروژه سینمایی که پیشنهاد می شود، می گویند همان دختری که در معمای شاه هم بازی کرده بود؟ و به او بازی نمی‌دهند.»

گوهر خیراندیش درباره تنوع نقش‌های خود گفت:«به اندازه تمام آدم های روی زمین کاراکتر و تیپ وجود دارد؛ اگر بخواهم نقش دیوانه یا زن مرفه را بازی کنم، در فیلم های مختلف کاملاً جدا از هم بازی خواهم کرد. به عنوان مثال من هم در سریال میوه ممنوعه نقش زن حاجی را بازی کردم و هم در فیلم دنیا؛ اما این دو نقش کاملاً متفاوت بوده و نمی توان گفت نقش هایم تکراری است.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند