سالن آمفی تئاتر

هالیوود بول پس از ۱۰۰ تابستان تعطیل شد

به گزارش باکس افیس ایران: اجراهای سالن آمفی تئاتر باسابقه «هالیوود بول» واقع در هالیوود هیلز لس آنجلس در طی ۱۰۰ تابستان گذشته هرگز بیش از دو هفته متوقف نشده است.

دیروز چهارشنبه اعلام شد که اجرای ارکستر فیلارمونیک لس آنجلس بخاطر بحران پاندمی کرونا در مجموعه برنامه های فصل تابستان ۲۰۲۰ لغو می شود.

اجراهای سالن آمفی تئاتر باسابقه «هالیوود بول» واقع در هالیوود هیلز لس آنجلس در طی ۱۰۰ تابستان گذشته هرگز بیش از دو هفته متوقف نشده است.

این اولین بار است که از ۹۸ سال پیش تا کنون، آمفی تئاتر قدیمی و باسابقه محله هالیوود هیلز لس آنجلس برنامه فصلی خود را لغو می کند. طی ۱۰۰ تابستان گذشته، هیچ رویدادی بیش از دو هفته متوقف نشده است.

انجمن فیلارمونیک لس آنجلس، که مدیریت محل برگزاری آن را بر عهده دارد، فقدان راه حلی برای حل بحران شیوع ویروس کرونا را دلیل لغو این فصل از برنامه را عنوان کرد.

در اعلامیه این انجمن آمده: در پاسخ به آخرین دستورالعمل مسئولان بهداشت عمومی و در تلاش برای محافظت از هنرمندان، مخاطبان و کارکنان از گسترش شیوع بیماری کووید ۱۹، انجمن فیلارمونیک لس آنجلس، فستیوال های فصلی سال ۲۰۲۰ را در هالیوود باول و فورد لغو می کند.

این رویداد فصلی در این دو سالن در منطقه لس آنجلس کانتی، که معمولاً از ژوئن تا سپتامبر توسط انجمن فیلارمونیک لس آنجلس برنامه ریزی شده و طیف گسترده ای از هنرمندان از جمله اجراهای ارکستر فیلارمونیک لس آنجلس را به نمایش می گذارد.

به دلیل لغو برنامه ها، ارکستر در حال حاضر با کمبود بودجه ۸۰ میلیون دلاری روبرو است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند