دیجیتالی

جشنواره فیلم سیدنی دیجیتالی شد

به گزارش باکس افیس ایران: گفته شده بود جشنواره سیدنی امسال لغو شده، اما قرار است این رویداد به صورت دیجیتالی برگزار شود.

با اعلام برگزارکنندگان جشنواره فیلم سیدنی، این رویداد ماه آینده به صورت کاملاً دیجیتالی برگزار می‌شود. پیش از این اعلام شده بود این رویداد امسال به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی‌شود و دوره بعدی آن سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

این رویداد مجازی از ۱۰ الی ۲۱ ژوئن برگزار خواهد شد. برنامه‌های این جشنواره شامل نخستین نمایش جهانی داستان‌هایی واقعی از سوی برخی از فیلمسازان مستند در استرالیا، برنامه‌ای کوتاه مختص به ستاره‌های در حال رشد صنعت فیلمسازی استرالیا و فیلم‌هایی از کارگردان‌های زن اروپایی خواهد بود.

این رویداد همچنین میزبان رویداد‌های جایزه‌ای نیز خواهد بود که شامل جایزه انجمن مستند اسرالیا برای مستند استرالیایی، جایزه دنی برای فیلم‌های کوتاه استرالیایی و صدای زنان در فیلم می‌شود.

برگزار کنندکان از نسخه مجازی جشنواره فیلم سیدنی یاد کردند اما عنوان نکردند که برای شرکت در آن نیاز به پرداخت وجه هست یا نه. آن‌ها همچنین مشخص نکردند که آیا از خارج از کشور استرالیا می‌توان به اکران فیلم‌ها دسترسی داشت یا نه.

در کشور استرالیا ۶ هزار و ۸۰۱ مورد مبتلا به ویروس کرونا تا کنون گزارش شده است که ۹۵ موردشان جان باخته اند. این کشور از اواخر ماه مارس تعطیلی‌های شدیدی را به خود دیده است، اما حالا مقامات این کشور در مورد کاهش تدریجی محدودیت‌ها صحبت می‌کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند