سید امیر سیدزاده

وزارت ارشاد ضربه مهلکی به ما زد

به گزارش باکس افیس ایران: سید امیر سیدزاده از توقف دو فیلمی که پیش تولید آن‌ها را به پایان رسانده و سنگ‌اندازی وزارت ارشاد انتقاد کرد.

سید امیر سیدزاده تهیه کننده سینما، درباره علت توقف جدیدترین فعالیت های سینمایی خود گفت: پیش تولید دو فیلم سینمایى «هنگامه» به کارگردانی حسن آخوندپور و «گارد ریل» به کارگردانی محمد کرمانشاهی را به پایان رساندیم؛ اما به دلیل سیستم بروکراسى وزارت ارشاد در دادن پروانه ساخت وقفه زیادى در کارها ایجاد شد و این وقفه ما را به فضای شیوع ویروس کرونا رساند و ساخت آنها تا از بین رفتن کامل وضعیت کرونایی متوقف شد.

این تهیه کننده افزود: به عنوان بخش خصوصی، هزینه های زیادی در مرحله پیش تولید داشتیم و این وقفه هاى بى دلیل و از روى بى اعتنایى وزارت ارشاد، ضربه مهلک و ضرر فراوانی به لحاظ مالی و معنوی به ما وارد کرد. من در این مورد متنى را برای آقاى انتظامى ریاست محترم سازمان سینمایى و معاون وزیر فرستادم و منتظر جواب او هستم.

سیدزاده با اشاره به برخی جزئیات این دو پروژه سینمایی، بیان کرد: برای «گارد ریل» با بازیگرانی چون امیر آقایی، هادی حجازی فر، هانیه توسلی، علیرضا شجاع نوری و … قرارداد بسته شد و لوکیشن‌های در نظر گرفته شده در تهران و چابهار بود. در «هنگامه» هم که به تبعات اعتیاد و از هم پاشیده شدن بنیاد خانواده می پردازد، با بابک حمیدیان و مینا ساداتی قرارداد بسته شد تا فیلمى قابل تامل بسازیم. لوکیشن ها هم در مشهد بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند