بهتاش فریبا

درخواست التماس‌آمیز بهرام افشاری، بازیگر «پایتخت» از مردم

به گزارش باکس افیس ایران: بهرام افشاری، بازیگر نقش بهتاش فریبا در سریال «پایتخت ۶»، با انتشار پستی اینستاگرامی از مردم ملتمسانه درخواست کرد در خانه‌های‌شان بمانند و به سفر نروند.

فصل ششم «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم، از امشب (جمعه اول فروردین) روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. این سریال در شرایطی که کرونا شیوع پیدا کرده بود، در مازندران و تهران فیلمبرداری شد.

به همین مناسبت، بهرام افشاری، بازیگر نقش بهتاش فریبا در سریال «پایتخت ۶»، با انتشار فیلمی در اینستاگرام، از حال و هوای متفاوت نوروز امسال گفت و از مردم درخواست کرد در خانه بمانند و به سفر نروند.

او نوشت: «روز اول فیلمبرداری پایتخت این فیلمو به یادگار گرفتم که با ذوق وشوق لحظه سال تحویل بزارم هممون خوشحال از اینکه عیدِ امسال بازهم مهمان شماییم و دوباره خاطره بازی می‌کنیم هیچکدوم فکر نمی‌کردیم که درگیر این همه اتفاق شیم .ته دله هممون غصه داره واسه خیلی چیزایی که اتفاق افتاد و قراره بیفته اما چه میشه کرد زندگی‌ ادامه‌ داره و بی رحمِ. من عاجزانه ازتون میخوام سفر نرین و تو خونتون بمونید التماستون می‌کنم…اگه پایتخت رو دیدین و لبخندی به لباتون اومد یادتون نره که به عشقه همین لحظه خیلیا زحمت کشیدن پس خرابش نکنین.»

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند