جشنواره دانشجویی

کرونا نهمین جشنواره تئاتر «ثمر» را به تعویق انداخت

به گزارش باکس افیس ایران: زمان برگزاری نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر «ثمر» به تعویق افتاد.

دبیرخانه جشنواره تئاتر «ثمر» با انتشار بیانیه ای از به تعویق افتادن این جشنواره خبر داد و اعلام کرد این جشنواره که قرار بود از ۹ الی ۱۸ اسفند ماه در عمارت نمایشی نوفل لوشاتو برگزار شود به دلیل شرایط پیش آمده و اهمیت سلامتی گروه ها و تماشاگران در پی شیوع ویروس کرونا به تعویق می‌افتد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«به نام خدا

تلخی های هزار و سیصد و نود و هشتمین سال خورشیدی گویا قصد رخت بربستن از حال و روز ما ندارد. دیگر به خبرهای ناگهانی بد عادت کرده ایم. کمتر صبحی را با دلخوشی بیدار شدیم و کمتر شبی را با آرامش به خواب رفتیم.

این بار اما مهمان ناخوانده ای به جان مان افتاده که نه مرد می شناسد و نه نامرد، نه راست می شناسد و نه چپ و فعلا مستقیم می تازد به سوی سلامت همه مان.
بی شک در این میان مهمترین وظیفه، حفظ آرامش و تلاش برای کنترل شرایط است. تمام بار این زحمات بر عهده مسئولین نیست و هر ایرانی وظیفه پیشگیرانه در این مسیر دارد. از یک دست ندادن ساده تا شاید عدم برگزاری یک جشنواره جذاب.

بر همین اساس دبیرخانه نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر «ثمر» در راستای حمایت از سلامت تماشاگران، اعضای گروه های شرکت کننده و جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا، پس از جلسه مدیران تصمیم به تعویق انداختن جشنواره در اسفند ماه سال جاری کرده است. طبیعی است با توجه به تلاش های مسئولین و روند کنترل این بیماری، زمان دیگری برای برگزاری نهمین دوره جشنواره اعلام خواهد شد.

نهمین جشنواره تئاتر «ثمر» با پایبندی به شعار هویت ثمره تئاتر تلاش دارد تا هویت ایران و ایرانی را در عرصه ملی نمایان سازد. امید که این کمترین تلاش اهالی هنر و تئاتر، قدمی در مسیر رهایی از این روزهای تلخ باشد.

با احترام دبیرخانه جشنواره، رضا دادویی دبیر، حامد شفیع خواه مدیر اجرایی و محمدرضا ژیان مدیر جشنواره تئاتر ثمر.»

نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر «ثمر» با دبیری رضا دادویی که ابتدا قرار بود از ۹ الی ۱۸ اسفند ماه در عمارت نمایشی عمارت نوفل لوشاتو برگزار شود با وضعیت پیش آمده به سال بعد موکول شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند