جشنواره فجر

قاتل زنجیره‌ای فیلم «عنکبوت»، نیمه‌شب در سینما ملت

به گزارش باکس افیس ایران: فیلم جنایی «عنکبوت» که روایت‌گر داستان یک قاتل زنجیره‌ای است، نیمه‌شب گذشته در بخش خارج از مسابقه جشنواره فجر ، در چند سالن پردیس سینمایی ملت، به نمایش درآمد.

فیلم «عنکبوت»، نیمه‌شب یک‌شنبه، در بخش خارج از مسابقه فجر، در پردیس سینمایی ملت روی پرده رفت. پیش از آغاز نمایش این فیلم که تا ۱:۳۰ بامداد دوشنبه ادامه یافت، ابراهیم ایرج‌زاد (کارگردان)، جواد نوروزبیگی (تهیه‌کننده) و ساره بیات (بازیگر) روی صحنه حاضر شدند.

در آغاز، ساره‌ بیات، در سخنانی کوتاه به تماشاگران گفت: «امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید و مورد رضایت‌تان‌ باشد.»

جواد نوروزبیگی هم با تشکر از حضور تماشاگران تا دیروقت برای تماشای این فیلم، گفت: «شما فیلم را ببینید و قضاوت کنید که آیا جای آن در بخش مسابقه خالی هست یا نه. امیدوارم رفتار با این فیلم در ادامه هم خوب باشد.»

در ادامه، ابراهیم ایرج‌زاد با اشاره به این که اکران این فیلم نمی‌توانست دیرتر از این شود، ابراز امیدواری کرد معیار انتخاب جشنواره فجر برای انتخاب فیلم‌ها، سینما باشد و مسائل دیگر جز سینما در انتخاب‌ها تاثیر نداشته باشد.

«عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، نویسندگی اکتای براهنی و بازی محسن تنابنده، ساره بیات، ماهور الوند، شیرین یزدان‌بخش، فرید سجادی‌حسینی و …،داستانی جنایی با ریشه‌های اجتماعی دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند