بامداد فلاحتی برای «هوران» می‌خواند

به گزارش باکس افیس ایران: مدیر یک موسسه تهیه و تولید آثار موسیقایی از اجرای یک کنسرت با کلام به خوانندگی بامداد فلاحتی و یک اجرای دیگر به نوازندگی مهمان یک هنرمند از کشور آذربایجان خبر داد.

کامران همت‌پور تهیه‌کننده و مدیر موسسه «آوای حنانه» با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های این مجموعه توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته روز سوم دی گروه «هوران» به سرپرستی بهروز قهاری و خوانندگی بامداد فلاحتی در تالار وحدت تازه‌ترین کنسرت خود را برگزار می‌کنند.

در این کنسرت که طی ۲ بخش روی صحنه خواهد رفت، اشعاری از هما میرافشار، فریدون مشیری و مولانا با آهنگسازی محمدرضا برزین در بخش اول کنسرت اجرا می‌شود. این در حالی است که در بخش دوم برنامه که با گروه کر و گروه سازهای کوبه‌ای همراه خواهد بود، قطعاتی از اشعار مولانا به آهنگسازی بهروز قهاری پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: محمدرضا برزین نوازنده سه تار، مسعود صادقی نوازنده سه تار، کیارش بیات نوازنده تار، آناهیتا نصیریان نوازنده عود، ملینا فرجی نوازنده سنتور، فردین فیروزکوهی نوازنده سنتور باس، امیر مظاهری نوازنده کمانچه، امیر احمدپور نوازنده کمانچه، مونا سعیدی نوازنده کمانچه آلتو، مصطفی جهانی نوازنده کمانچه آلتو، مصطفی جهانی نوازنده کمانچه آلتو، امیرحسین لیاقت نوازنده سازهای کوبه‌ای، مجید حسینی‌پناه سرپرست گروه تمبک، یاشار شاه‌منصوری نوازنده دف، داود قنبری نوازنده دف، علی باقری سرپرست گروه دف نوازان گروه نوازندگان را تشکیل می‌دهند. البته شرایط این اجرا به گونه‌ای طراحی شده که مخاطبان شاهد تنظیمات متفاوتی در این کنسرت خواهند بود که فکر می‌کنم شرایط برگزاری اجرا را کمی متفاوت‌تر کرده است.

این تهیه‌کننده موسیقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری یک رسیتال ویولن و پیانو با هنرمندی علی صالحی‌پور و ذاکراسداف به تهیه‌کنندگی وحید علی‌پور در روز چهاردهم دی ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: کنسرت دیگری را در روز چهاردهم دی‌ماه تدارک دیده‌ایم که مشتمل بر برگزاری یک رسیتال ویولن و پیانو در تالار رودکی است. در این کنسرت علی صالحی‌پور از نوازندگان خوش آتیه ویولن که سابقه متعددی در نوازندگی مجموعه‌های بین‌المللی داشته، به همراه ذاکراسداف نوازنده برجسته پیانو از کشور آذربایجان آثاری از باخ، راخمانینوف، وینیاوسکی، اسکریابین، پاگانینی، دبوسی، قاراقاریو، آیازقمبرلی را برای مخاطبان اجرا می‌کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند