دورخیز «دوزیست» برای رونمایی در فجر

به گزارش باکس افیس ایران: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد اعلام کرد به‌زودی نسخه نهایی این فیلم به دبیرخانه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر ارائه می‌شود.

سعید خانی تهیه‌کننده سینما مدیر شرکت پخش «خانه فیلم» گفت: در حال حاضر مراحل پست پروداکشن فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در حال انجام است تا بتوانیم آن را برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم. بخش ویژوآل این فیلم نیز توسط وحید قطبی‌زاده در استدیو ایران نوین در حال انجام است.

وی بیان کرد: موسیقی این فیلم نیز توسط آرمان موسی‌پور ساخته شده است، همچنین علیرضا علویان صداگذاری این پروژه را به پایان رسانده است و فکر می‌کنم تا ۱۰ روز دیگر نسخه نهایی «دوزیست» آماده تحویل به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر شود.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی و پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سعید پورصمیمی، الهام اخوان بازیگران «دوزیست» هستند.

مدیر شرکت پخش «خانه فیلم» ادامه داد: در مورد اعضای هیات انتخاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باید خوشبین باشیم و امیدوارم هر فیلمی که شایستگی آن را دارد در این دوره از جشنواره حضور پیدا کند.

خانی در پایان گفت: در حوزه پخش نیز فیلم سینمایی «خط استوا» را داریم که کارگردان آن اصغر نعیمی است و سعی می‌کنیم که طی یک ماه آینده این فیلم را در سینماهای کشور اکران کنیم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند