درخشش مهدیه نساج بازیگرفیلم آقای ناظم در جشنواره فیلم جوانان آسیا

درخشش فیلم کوتاه «آقای ناظم» در جشنواره فیلم جوانان آسیا
فیلم کوتاه «آقای ناظم» با کارگردانی حمید رضا حسینیان ، توانست در جشنواره فیلم جوانان آسیا در شانگهای چین با نامزدی در سه بخش و کسب عنوان بهترین فیلمنامه بدرخشد.

به گزارش صبا ، «آقای ناظم» در سومین جشنواره فیلم جوانان آسیا در شانگهای چین با نامزدی در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد برای طوفان مهردادیان، بهترین بازیگر زن مهدیه نساج .بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه برای حمید رضا حسینیان مورد توجه هیات داوران قرار گرفت و در نهایت توانست عنوان بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگرزن این جشنواره را از آن خود کند.
این فیلم تاکنون توانسته است در شصت و هشتمین جشنواره مونته کوتینی ایتالیا ، پنجمین جشنواره فیلم کودکان سئول ، سومین جشنواره آتلانتیکای کلمبیا ، جشنواره گلد مووی انگلیس ، جشنواره فیلم جوانان آسیا در شانگهای چین و جشنواره فیلم Ouarzazate مراکش حضور یابد.
بازیگرانی چون طوفان مهردادیان ، مهدیه نساج ، حسین وفا نژاد ، امیر شاه علی و شیوا ایوبی در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.
مهدی کتیراچی به عنوان مدیر تصویر برداری، سیاوش کردجان به عنوان تدوینگر ، رامین ابوالصدق با مسوولیت طراحی و ترکیب صدا در این فیلم همکاری داشته و نوید توسلی نیز موسیقی آن را ساخته است.
حمید رضا حسینیان پیش از این به عنوان نویسنده تئاتر فعال بوده و قبلا لوح تقدیر جشنوراه حسنات را برای کارگردانی فیلم کوتاه «همین» بدست آورده است. وی همچنین نمایشنامه «آن مرد آمد» را در انتشارات نیلا در نوبت چاپ دارد.
حسینیان سابقه شاگردی مرحوم عباس کیارستمی را نیز دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند