کن لوچ پشتِ مارتین اسکورسیزی درآمد

به گزارش باکس آفیس ایران: پس از اعتراض مارتین اسکورسیزی و فرانسیس فورد کاپولا و تعداد دیگری از هنرمندان به سینمای مارول، این‌بار نوبت به کن لوچ رسیده و او معتقد است فیلم‌ ابر قهرمانی و مارول، اثری هنری نیست بلکه کالایی مانند همبرگر است.

تعداد کارگردانان و هنرمندانی که به وضع موجود در سینمای مارول معترض هستند، هر روز بیشتر می‌شود. این‌بار نوبت به کن لوچ ، کارگردان سینما و فعال اجتماعی ۸۳ ساله رسیده است. او با اشاره به آثار سینمایی روی پرده مانند «ثور» (Thor) و «مرد آهنی» (Iron Man) ساخته مارول، می‌گوید که این فیلم‌ها مورد علاقه‌اش نیست و هیچ جدابیتی برای او ندارند.

به‌دنبال اعتراض مارتین اسکورسیزی و فرانسیس فوردکاپولا به سینمای مارول، کن لوچ نیز با انتشار متنی به وضع موجود اعتراض کرد و گفت: «فیلم‌های مارولی و ابر قهرمانی مانند کالاهای همبرگری هستند که سریع آماده می‌شوند و هدف‌شان کسب سود فراوان برای یک شرکت بزرگ و تامین منافع بازار است و هیچ ارتباطی با هنر سینما ندارند.»

در سال‌های اخیر فیلم‌های ابرقهرمانی پرفروش‌ترین آثار سینمای جهان بوده‌اند. همین تابستان گذشته فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» با فروش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شد. ( البته اگر تورم را محاسبه کنیم، پنجمین فیلم پرفروش‌ تاریخ می‌شود.)


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند