بوی گند دهان خانم مارکز به روی صحنه رفت

بوی گند دهان خانم مارکز به روی صحنه رفت

به گزارش باکس آفیس ایران:  نمایش «بوی گند دهن خانم مارکز» در سبک رئال و با گره‌های سورئال  به کارگردانی فرید قادر پناه این روزها به روی صحنه رفته است.

این نمایش که از ۲۸ مهرماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک تماشاخانه سپند روی صحنه است بازیگرانی مانند بهنام شرفی، کاوه مرحمتی، آزاده مشعشعی، امین جلالی و مینا زرنانی را به عنوان بازیگران اصلی روی صحنه دارد.

فرید قادرپناه درباره ماجرای این نمایش می گوید: « پترسون نویسنده مطرح و بزرگی است که در سن شصت و چند سالگی به دلیل نامعلومی دیوانه شده و خانه را ترک می‌کند. اکنون هفت سال است که او خانه را ترک کرده و نمایش درباره دلایل دیوانگی پترسون است.»

«گند دهن خانم مارکز» مضمون معماگونه‌ای دارد و در مجموع تمریناتش حدود ۹ ماه طول کشیدهاست.

داستان این نمایش در سال‌های ۱۹۱۰ تا ۱۹۲۰ کشور انگلستان می‌گذردو فضایی نسبتا غیر واقعی دارد.

شخصیت اصلی این نمایش در باره نویسنده بزرگ و پولداری است که پیش از ترک خانه، زندگی منظم و مرتبی داشته و ماجراهای آن در خانه اشرافی این مرد می گذرد.

دیگر عوامل این نمایش تهیه‌کننده عبارتند از:

مهرداد بهاء الدینی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سارا سیبی، مجری طرح: گروه تئاتر ریگولیتو، مشاور تولید و تبلیغات: فواد خراباتی، طراح گریم: ماریا حاجیها، طراح نور: رضا خضرایی، طراح لباس: باران سیبی، طراح صدا و آهنگساز: امیر دوستی، طراح پوستر و بروشور: سحر نهاوندی‌نژاد، طراح تیزر و ویدیوآرت: مهرداد افشار، مدیر تبلیغات، روابط عمومی و مشاور رسانه: آوا فیاض، عکاس: مصطفی اکبرزاده و مدیر صحنه: علی سیبی.

قادرپناه پیش از این نگارش و کارگردانی نمایش هایی چون «شاید ما»، « سرما در مثبت سی درجه»، «آوریل»، «چند دقیقه بدون بارون» و کارگردانی «شبی بیرون از خانه» و «بازگشت به خانه» را به عهده داشته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند