فیلم‌های جدید سینمای جهان که در ماه اکتبر اکران می‌شوند

به گزارش باکس آفیس ایران: با جدیدترین فیلم‌های سینمایی که در ماه اکتبر اکران می‌شوند، آشنا شوید.
با وارد شدن به ماه اکتبر وارد سه ماه پایانی سال میلادی شدیم که سینمای جهان فیلم‌های بزرگ و شاخصی را برای ارائه داشت؛ با این حال هنوز هم چند فیلم دیگر برای اکران در ماه‌های آتی باقی مانده است که در این بین اکتبر سرآمد آنهاست و شروع خوبی را برای خود ثبت کرده است.
در حالی که معمولاً به خاطر نزدیکی به هالووین فیلم‌هایی با تم و ژانر وحشت برای اکران در این ماه در نظر گرفته می‌شود، اما اکتبر امسال فیلم‌های متفاوتی از شخصیت تبهکار کتاب‌های مصور تا انیمیشن‌های اقتباسی را در خود گنجانده است. یکی از فیلم‌های ترسناک خوب امسال «آن: بخش دوم» بود و این ماه شاهد فیلم‌های زامبی کمدی هستیم.

فیلم سینمایی «جوکر» قدم اول فیلم‌های ماه اکتبر بود که موفق ظاهر شد و توانست رکورد فروش افتتاحیه در این ماه را بشکند. در ادامه دیگر فیلم‌های اصلی این ماه را به همراه تاریخ نمایش معرفی می‌کنیم:

فیلم‌های جدید سینمای جهان در ماه آتی میلادی+تصاویر

مرد ماه جوزا – ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر)

وقتی آنگ لی و ویل اسمیت با یکدیگر همکاری کنند، نتیجه فیلمی اکشن و هیجان انگیز با حضور دو ویل اسمیت خواهد بود. این فیلم که بر اساس فیلمنامه درن لمکه ساخته شده، داستان یک مامور به نام هنری بروگن را روایت می‌کند که پا به سن گذاشته و حالا یک نسخه جوان‌تر و تکامل یافته‌تر از خودش قرار است او را به قتل برساند.

****

فیلم‌های جدید سینمای جهان در ماه آتی میلادی+تصاویر

خانواده آدامز – ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر)

خانواده آدامز یکی از منحصر به فرد‌ترین خانواده‌ها در فرهنگ آمریکاست که از این ماه با فرمت انیمیشن‌های کامپیوتری پا به پرده نقره‌ای می‌گذارد. این انیمیشن در مورد ماجرا‌های این خانواده عجیب و غریب است و کارگردانی آن را کورنارد ورنون انجام داده است. تیم بازیگرانی که صدا پیشگی این فیلم را انجام داده اند شامل کَلوین جونیور ملقب به اسنوپ داگ، اسکار ایزاک و شارلیز ترون می‌شود.

****

فیلم‌های جدید سینمای جهان در ماه آتی میلادی+تصاویر

ال کامینو: یک فیلم افسار گسیخته – ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر)

شش سال از پایان سریال محبوب «افسار گسیخته» می‌گذرد و حالا ادامه آن به صورت فیلم سینمایی توسط نتفلیکس تهیه شده است. این فیلم داستان شخصیت جسی پینکمن بعد از فرار کردنش از اسارت را به تصویر می‌کشد. آرون پاو بازیگر این شخصیت خواهد بود و در کنار وی چارلز بیکر، مت جونز و جاناتان بنکس، لری هنکین نیز حضور دارند.

****

فیلم‌های جدید سینمای جهان در ماه آتی میلادی+تصاویر

مالیفیسنت: سردسته اهریمنان- ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر)

دیزنی با انیمیشن مالیفیسنت، موفقیت‌های خودش را در زمینه لایو اکشن‌ها ادامه خواهد داد. این فیلم توسط یواخیم رانینگ کارگردانی شده است. رویداد‌های این فیلم ۵ سال بعد از فیلم نخست روی می‌دهد.

****

فیلم‌های جدید سینمای جهان در ماه آتی میلادی+تصاویر

خرگوش جوجو-۱۸ اکتبر (۲۶ مهر)

تایکا وایتیتی با این فیلم ژانر کمدی سیاه در طول جنگ جهانی دوم را خلق کرده است. این فیلم داستان یک پسر آلمانی کوچولو به نام جوجو را روایت می‌کند که در کمپ نوجوانان هیتلر شرکت می‌کند و می‌فهمد که مادرش یک دختر را در خانه شان مخفی کرده است. تنها کمکی که او می‌تواند از آن استفاده کند، دوست خیالی اوست که آدولف هیتلر است و تایکا وایتیتی آن را ایفا کرده است.

****

فیلم‌های جدید سینمای جهان در ماه آتی میلادی+تصاویر

سرزمین زامبی:ضربه نهایی – ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر)

۱۰ سال پس از اولین نسخه فیلم سینمایی سرزمین زامبی ساخته روبن فیلشر، نهایتا یک دنباله از آن در این ماه اکران می‌شود. نام این فیلم سرزمین زامبی: ضربه نهایی است که دوباره توسط فیلشر کارگردانی می‌شود. داستان فیلم از این قرار است که وقتی یک دانشجو متوجه می‌شود مردم شهر در حال تبدیل شدن به زامبی هستند، تلاش می‌کند نزد خانواده اش بازگردد و در این بین با چند نفر برخورد می‌کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند