کرمانشاه میزبان سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر می‌شود

کرمانشاه برای ششمین بار، میزبان جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه؛ رحیم جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از اکران همزمان فیلم های منتخب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه خبر داد.

او اظهار داشت: این جشنواره، یکی از مهمترین رخدادهای فرهنگی و هنری کشور است که همواره مورد توجه متولیان امر قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه هزینه برای فرهنگ و هنر نوعی سرمایه‌گذاری است، افزود: فرهنگ‌سازی در این حوزه نیاز به همیاری و همگامی متولیان فرهنگی به ویژه دستگاه های اجرایی و رسانه‌ها دارد.

او گفت: از آنجا که جشنواره فیلم فجر با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان شده است، پیش بینی می کنیم با همکاری مسئولین نهادهای فرهنگی و حضور مردم، این دوره بسیار پرشورتر از سال های قبل برگزار شود.

جعفری ادامه داد: همانند سال‌های گذشته فیلم‌های سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در ۲ سینمای آزادی و فرهنگ اکران خواهد شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت تنها ۲ سالن سینما آن هم در مرکز استان دارد. اطلاعات مربوط به اکران فیلم های جشنواره امسال متعاقبا در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند