پاسداشت محمد نوری در هزار صدای پاپ

به گزارش باکس افیس ایران: تازه‌ترین پروژه «هزار صدا» در حوزه موسیقی پاپ روز دوشنبه بیست و یکم مرداد سال ۱۳۹۸ با داوری تعدادی از هنرمندان صاحب نام این عرصه در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود.

تازه ترین پروژه «هزار صدا» در حوزه موسیقی پاپ ساعت ۱۷ روز دوشنبه بیست و یکم مرداد سال ۱۳۹۸ با داوری تعدادی از هنرمندان صاحب نام این عرصه در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود. داوران این برنامه تورج شعبانخانی، قاسم افشار، نیکان ابراهیمی ‌و سعیدامیراصلانی هستند که آثار خوانندگان شرکت‌کننده در بخش مسابقه را در بخش های ترانه، آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی مورد بررسی قرار داده و در نهایت بهترین اجرا را به تماشاگران حاضر در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران معرفی می‌کنند.

محمدرضا مقدم، خواننده موسیقی پاپ هم خواننده مهمان این برنامه است و قطعاتی از بهترین آثار خود را اجرا خواهد کرد. این در حالی است که طبق برنامه ریزی های انجام گرفته برنامه پیش رو به دلیل همزمانی با سالروز درگذشت زنده یاد محمد نوری خواننده پیشگام موسیقی پاپ ایران به این هنرمند تقدیم خواهد شد.

«هزارصدا» اولین برنامه استعدادیابی موسیقی در ایران است که از سال ۱۳۹۲ توسط آرش نصیری در فرهنگسرای ارسباران راه اندازی شد. این برنامه در دو بخش پاپ و موسیقی اصیل ایران برگزار می‌شود و به جز تهران، بخش شهرستان ها و بخش کودک و نوجوان و بخش شهرستان های آن نیز از امسال راه‌اندازی شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند