انفرادی

رضا عطاران و جمشید هاشم ‌پور در اکران آنلاین

به گزارش باکس افیس ایران:  «انفرادی» ، «سگ‌بند» ، «چند می‌گیری گریه کنی ۲» ، «برای مرجان» و «هر کسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز» فیلم‌هایی هستند که در شبکه نمایش خانگی به صورت آنلاین اکران شده‌اند.

سگ‌بند در نماوا اکران شده و بقیه فیلم‌ها در فیلیمو قابل تماشا هستند.

دومین فیلم پرفروش تاریخ

کمدی انفرادی ساخته مسعود اطیابی در تابستان ۱۳۹۸ جلوی دوربین رفت. در این فیلم، مهدی هاشمی، رضا عطاران و احمد مهران‌فر عهده‌دار نقش‌های اصلی هستند. برزو ارجمند، شقایق دهقان و سیروس همتی، دیگر بازیگران فیلم هستند.

این فیلم داستان مردی پرنفوذ و بدهکار را روایت می‌کند که قصد دارد سرقت جدیدی را آغاز کند و در این راه از دو دوست دوران جوانیش کمک می‌گیرد. در ابتدا این سه دوست از دزدی ماشین آغاز کرده اما چون پول کافی به دست نمی‌آورند، اقدام به سرقت بزرگی می‌کنند و همین امر آنان را وارد ماجراهای جالبی می‌کند.

انفرادی دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران با فروش ۴۴ میلیارد تومان، بعد از فیلم سینمایی دینامیت شد.

۲۴ سال پس از «چند می‌گیری گریه کنی»

فصل نخست کمدی «چند می‌گیری گریه کنی» در سال ۸۴ ساخته شد. کمدی بی‌ادعایی که با انتخاب شدن در بخش رقابتی جشنواره بیست‌وچهارم، توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. فیلم توانست سیمرغ نقش مکمل را برای حمید لولایی و دیپلم افتخار هیات داوران را برای شاهد احمدلو، کارگردان فیلم به ارمغان بیاورد.

فصل دوم این کمدی، در سال ۹۸ جلوی دوربین رفت. در این فصل، علی‌توکل‌نیا که در فصل اول فیلم در مقام تهیه‌کننده بود، کارگردانی را بر عهده دارد. البته که فیلم دو بازیگر اصلی خود یعنی ابوالفضل پورعرب و حمید لولایی را در این فصل حفظ کرده است. اشپیتیم آرفی، حامد آهنگی، محیا دهقانی و عباس جمشیدی‌فر دیگر بازیگران این فیلم هستند.

داستان این فیلم به پسر آقای شایسته مربوط است که پس از ۳۰ سال دوری از وطن، در سودای به دست آوردن ارثیه پدری، به ایران بازمی‌گردد غافل از اینکه نمی‌داند برای تصاحب ارثیه، باید ۷ مراسم عزا برای ۷ خانواد بی‌بضاعت بگیرد به‌طوری که خودش هم در این ۷ مراسم، حضوری تاثیرگذار داشته باشد.

فیلم تئاتری با بازی سجاد افشاریان

اکران آنلاین فیلم درام خانوادگی هر کسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز به‌کارگردانی سجاد افشاریان آغاز شد.

فیلم هر کسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز برمبنای نمایشی به همین نام، به کارگردانی سجاد افشاریان در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است.

سجاد افشاریان نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر سال گذشته نمایش «بک تو بلک» را روی صحنه داشت و نمایش «هر کسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز» را سال ۹۸ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برده بود.
این فیلم تئاتر در ژانر درام خانوادگی است و در آن، سجاد افشاریان، مرتضی درویش‌زاده، سعید زارعی، نیکو بستانی، گیلدا ویشکی، نیما خطیب‌شاد، منصوره بنی‌احمد، اشکان غلامی، دیانا حق شناس،‌ هانی صادقی، جواد اصغری، محمد رحمانیان و نگار قربانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: هر کسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز قصه این روزهای تمام ماست، تمام آنها که در این خانه مانده‌اند و تمام آنها که از این خانه رفته‌اند و تمام آنها که به این خانه باز می‌گردند و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا آنها که دوست‌شان می‌داریم یک‌ثانیه هم که شده بیشتر روی پاهایشان بایستند، شبیه آواز غمگینی که از تو دعوت می‌کند تا پای جان با زندگیت برقصی…
«هر کسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز» در فیلیمو اکران شده است.

«سگ‌بند»؛ آخرین بازی سیروس گرجستانی

سگ‌بند فیلمی کمدی و اجتماعی به کارگردانی مهران احمدی و نویسندگی حمید اکبری خامنه تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و محصول سال ۱۳۹۸ است.

نام این فیلم که آخرین بازی سیروس گرجستانی در سینما بود، برگرفته از نام یکی از فنون کشتی پهلوانی است.

سگ بند دومین ساخته مهران احمدی بعد از مصادره است. در خلاصه داستان این فیلم آمده‌است؛ هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

امیر جعفری، بهرام افشاری، مهران احمدی، نازنین بیاتی، بهاره کیان‌افشار، ناهید مسلمی، سعید امیرسلیمانی، میرطاهر مظلومی، سیامک صفری، عزت‌الله مهرآوران و ویدا جوان نام‌های اصلی ایفاگر نقش‌های این فیلم را تشکیل می‌دهند.

«برای مرجان» از کارگردان «شماره ۱۰»

برای مرجان یک فیلم ایرانی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حمید زرگرنژاد محصول سال ۱۳۹۹ است.

حمید زرگرنژاد، تهیه‌کننده، کارگردان و مستندسازی است که ساخت ۱۰ فیلم مستند و کوتاه و چند تله فیلم و ۲ سریال را در کارنامه هنری خود دارد. فیلم شماره ۱۰ این کارگردان که در چهل ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد، ۱۰ نامزدی در رشته‌های مختلف در نهایت ۴ سیمرغ بلورین در رشته‌های بهترین نقش اول مرد، بهترین موسیقی متن، بهترین چهره‌پردازی و بهترین طراحی صحنه را به خود اختصاص داد.

در خلاصه داستان فیلم برای مرجان آمده است: مرجان طی یک درگیری برای دفاع از خود متهم شده است و امیر برای ملاقات در زندان، مطابق با قوانین باید با او ازدواج کند…

پگاه آهنگرانی، بهزاد جعفری، برزو ارجمند، فریبا متخصص، علیرضا استادی، رامین راستاد، محمد همایون پور، امید روحانی، مریم بوبانی، محمد علایی و با حضور جمشید هاشم ‌پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پگاه آهنگرانی یکی از بازیگران اصلی ساخته زرگرنژاد در این فیلم نقش دختری به نام مرجان را بر عهده دارد که طی یک درگیری برای دفاع از خود متهم شده است و همین امر او را در ادامه داستان با مشکلات فراوانی روبرو می‌کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند