فیلم

نزدیک شدن به اسکار «همه چیز همه جا…»

به گزارش باکس افیس ایران:  «همه چیز همه جا یک باره» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از سوی انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا شد.

جوایز انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا (PGA) صبح امروز برندگان خود را انتخاب کرد و «همه چیز همه جا یک باره» را به عنوان بهترین فیلم سال برگزید.

از سال ۲۰۰۹، تنها سه فیلم در PGA برنده شده‌اند و موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم نشده‌اند که شامل «کمبود بزرگ» (۲۰۱۵)، «لالا لند» (۲۰۱۶) و «۱۹۱۷» (۲۰۱۹) می‌شود. حتی فیلم‌هایی مانند «کتاب سبز» (۲۰۱۸) و فیلم شوکه‌کننده‌ «کودا» در سال ۲۰۲۱ که لحظه آخر وارد مسیر پیروزی شد و به شدت از آن انتقاد می‌کنند هم قبل از دریافت تندیس اسکار، موفقیت خود را با دریافت جایزه این گروه تثبیت کردند.

این فیلم در رقابت با «آواتار: راه آب»، «اشباح اینیشرین»، «الویس»، «فابلمن‌ها»، «تار» و «تاپ گان: مارویک»، «نهنگ» و نیز «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» و «پیاز شیشه‌ای» این موفقیت را کسب کرد.

در این مراسم تام کروز، بازیگر و تهیه کننده، جایزه دستاورد دیوید او.سلزنیک را که برای تجلیل از تهیه‌کننده‌ای برای مجموعه کارهای خارق‌العاده اهدا می‌شود، دریافت کرد. جایزه سلزنیک پیشتر به چهره‌های شاخصی چون استیون اسپیلبرگ، باربارا بروکلی، مری پارنت، برایان گریزر، دیوید هیمن و کوین فایگی اهدا شده است.

گی‌یرمو دل تورو دیگر برنده این جوایز بود که برای «پینوکیو» به عنوان تهیه‌کننده بهترین انیمیشن سال انتخاب شد.

در بخش تلویزیونی جایزه دستاورد نورمن لیبر برای بهترین اثر تلویزیونی به میندی کالینگ برای «آفیس» اهدا شد و «نیلوفر سفید» جایزه بهترین اپیزود یک سریال تلویزیونی، «خرس» جایزه کمدی اپیزودیک، «وایرد» جایزه فیلم استریم شده، «دراپ‌آوت» جایزه بهترین سریال کوتاه، «ناولنی» جایزه بهترین مستند و «استنلی توچی: در جستجوی ایتالیا» جایزه بهترین برنامه غیرداستانی را برد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند