هنروتجربه

حبیب احمدزاده «معجزه بُناسان» را به «هنروتجربه» سپرد

به گزارش باکس افیس ایران:   پوستر فیلم سینمایی «معجزه بناسان» همزمان با اکران فیلم در گروه سینمایی «هنروتجربه» منتشر شد.

فیلم سینمایی «معجره بناسان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حبیب احمدزاده از سوم اسفند در سینماهای منتخب «هنروتجربه» اکران شده است‌.

«معجزه‌ی بناسان» فیلمی به نویسندگی حبیب و زینب احمدزاده محصول مشترک ایران و ژاپن است. این فیلم در چهار کشور ایران، ژاپن، اتریش و عراق فیلمبرداری شده است و بازیگرانی چون شیزوکو تسویا، گرهارد فرایلینگر، نوریوکی آساکورا و محمود بنکدارنیا، سارا اسماعیل‌طلای و پرویز پرستویی در آن ایفای نقش می‌کنند.

حبیب احمدزاده، این فیلم را برای قدردانی از شیزوکو تسویا زنی ژاپنی ساخته که به درمان سربازان ایرانی شیمیایی‌شده در جنگ ایران و عراق، کمک کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «بناسان غول چراغ جادو در حین اخراج از زمین شرط فرشته‌ای را می‌پذیرد تا با کمک آهنگسازی به نام اساکورا دوباره با معجزه‌ای، امید را به انسان‌ها برگرداند.»

عوامل این فیلم عبارتند از دستیار اول کارگردان: عادل معمارنیا، فیلمبردار: عادل معمارنیا، موسیقی متن: نوریوکی آساکورا، صداپیشگان: امیرحسین انصافی و عسل شاکری، تدوین: مجید شتی، صدابردار: پرویز زارع، طراحی و ترکیب صدا: مهرداد جلوخانی، جلوه‌های ویژه بصری: جواد رمضانی، محمد برادران و امیر سحرخیز، طراح لباس: شادی بخارایی، گریم: میلاد مزینایی و محمدرضا میرباقری، مدیرتولید: سیدمحمدعلی شکیب، عکاس: نادر آلبو علی، اصلاح رنگ و نور: مهرداد افراسیابی و حسین روشنکار.

این فیلم هم اکنون در سینماهای منتخب گروه «هنروتجربه» در حال اکران است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند