اصفهان

استقبال اصفهانی‌ها از جشنواره فیلم فجر ، نمره قبولی گرفت

به گزارش باکس افیس ایران: دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: اصفهان در سراسر کشور رُتبه قابل قبولی را در استقبال مردمی و جذب مُخاطب به فیلم های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر داشته است.

رضا دهقانی، روز یکشنبه افزود: نمره قابل قبول اصفهان در جذب مُخاطب بر اساس اعلام سینماداران تاکنون بوده است اما با توجه به دو روز باقی مانده تا اختتامیه جشنواره فیلم فجر استان‌ها، قطعیت این موضوع در پایان جشنواره مشخص خواهد شد.

به گفته دبیر سیزدهمین جشنواره فجر استان اصفهان، در سه روز اول برگزاری سیزدهمین فیلم فجر در این خطه، فیلم‌های”کُت چرمی” ، “شماره ۱۰” و “عطرآلود” به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جذب مخاطب قرار داشتند که این رده‌بندی همچنان به قوت خود باقی است.

دهقانی افزود: علاوه بر این سه فیلم، از فیلم “وابل” هم در اصفهان استقبال خوبی شده است.

فیلم “وابل” ۲۱ بهمن در سینما سپاهان، فیلم “عطرآلود” ۱۹ بهمن و فیلم‌های “شماره ۱۰ “و “کُت چرمی” ۱۸ بهمن در سینما فلسطین این شهر اکران شده بود.

دهقانی تصریح کرد: با توجه به اینکه سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران به “اتاقک گِلی” رسیده است، باید ببینیم امروز میزان استقبال از این فیلم در اصفهان چگونه خواهد بود.

وی تاکید کرد: با توجه به جوایزی که به فیلم‌ها در جشنواره فجر داده شده است، پیش بینی وضعیت دو روز باقی مانده به پایان این رویداد در اصفهان مشخص نیست.

به گزارش ایرنا، فیلم “کُت چرمی” که همچنان در رده اول فیلم های پُرمخاطب جشنواره فیلم فجر اصفهان قرار دارد از پُربازیگرترین فیلم های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر بوده که سیمرغ بهترین نقش مُکمل زن را دیشب در اختتامیه این رویداد سینمایی نیز دریافت کرد.

نخستین سیمرغ بهترین بازیگر مرد نقش اول چهل و یکمین جشنواره هم به فیلم “شماره ۱۰” رسید که که در رده دوم پُرمخاطب ترین فیلم های جشنواره فجر اصفهان قرار دارد.

همچنین فیلم‌های “شماره ۱۰” و “عطرآلود” موفق به دریافت سیمرغ بهترین موسیقی متن جشنواره شدند و علاوه بر اینها سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نیز به فیلم “شماره ۱۰” داده شد.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۴ بهمن امسال همزمان با تهران در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند