اکران

زنی خارجی در بازار برده‌فروش‌های «عشق کوفی»

به گزارش باکس افیس ایران: بازیگر فیلم در حال اکران «بانک‌زده‌ها» در سریال «عشق کوفی» نقش زنی خارجی را بازی می‌کند که به اشتباه به عنوان برده فروخته می‌شود.

مینا عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا ضمن اعلام این خبر گفت: سریال ۱۴ قسمتی عشق کوفی به کارگردانی حسن آخوندپور هم اکنون در شهرک سینمایی غزالی حال فیلمبرداری است. من در این سریال نقش یک دختر خارجی را بازی می‌کنم که به اشتباه به عنوان برده به برده دار فروخته می‌شود. فیلمنامه این سریال هنوز در حال نگارش است و بازی من ادامه دارد. عشق کوفی قرار است روایتگر یک عشق در کوفه سال ۶۱ هجری قمری باشد و ماجرای آن تا واقعه کربلا و شهادت امام حسین(ع) ادامه پیدا کند. احتمال دارد نسخه سینمایی این فیلم با نام نائله در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشته باشد.

وی افزود: من برای بازی در این سریال به دفتر آقای سعدی، تهیه کننده اثر رفتم. از تعداد زیادی بازیگر تست گرفتند و خوشبختانه بازی من را دوست داشتند. ورود به دنیای بازیگری و سینما سخت و برای من خیلی جذاب است که با تست انتخاب شوم. عشق کوفی یک سریال زمان‌بر است و در سال‌های آینده پخش می‌شود. در سریال سلمان فارسی هم بازی داشتم که ساخت آن چند سال طول می‌کشد.

عبدی درباره نقشش در فیلم بانک‌زده‌ها که امسال اکران شد توضیح داد: چهار خواهر جیب بُر در قصه هستند که من خواهر کوچک هستم. چون سابقه بازی در تئاتر را داشتم، به آقای رویین تن، تهیه کننده فیلم معرفی شدم و آقای اردکانی کارگردان فیلم مرا دیدند و برای نقش انتخاب شدم. بازی در سریال کمدی برای هر بازیگری یک چالش است و بازیگر می‌تواند خودش را در این ژانر بسنجد.

حس می‌کردیم علی انصاریان حضور دارد

وی با یادآوری این نکته که در این فیلم با نسرین مقانلو، سحر قریشی و پارمیدا امید همبازی بوده گفت: من با زنده‌یاد علی انصاریان پلان مشترک نداشتم. ولی می‌دانم خیلی‌ منتظر اکران این فیلم بود. در زمان اکران فیلم همه حس می کردیم که ایشان حضور دارد و به همین خاطر لحظه غم انگیز کارمان اکران فیلم بود. تمام مردم ایران دوست شان داشتند.

این بازیگر درباره نقش خودش در بانک‌زده‌ها تاکید کرد: به خاطر گریمی که داشتم، خیلی از دوستانم من را نشناختند. در گریم صورتم را تیره و پر از کک و مک کردند. این چهار خواهر جیب‌بر و خلافکار هستند و مردم محله از آنها می‌ترسند. چون قصه در جنوب شهر می‌گذشت، من چند روز به محله‌های جنوبی تهران رفتم و با دقت همه چیز را تماشا کردم.

زنی خارجی در بازار برده‌فروش‌های «عشق کوفی»

بازیگر باید پوست کلفت باشد

عبدی با بیان این که ورود به دنیای بازیگری سخت است اظهار داشت: من خودم هیچ آشنا و رابطی در سینما نداشتم. متقاضی برای بازیگری خیلی زیاد است و تعداد فیلم هایی که ساخته می‌شود زیاد نیست. معتقدم بازیگر باید صبور و پوست کلفت باشد. چون تو به عنوان بازیگر یک جا بازی می کنی و خوب دیده نمی‌شوی. ولی نباید کم بیاوری. هر اتفاقی برای یک بازیگر ممکن است بیفتد. نباید ناامید شوی.

وی که در فیلم عصب کشی به کارگردانیامیر توده روستا هم بازی کرده افزود: در این فیلم نقش متفاوتی را بازی میکنم. من بازیگر منعطفی هستم و دوست دارم همه نقش‌ها را تجربه کنم. در تئاتر هم نقش های متنوعی مثل زن روستایی و همسر شهید را انتخاب کردم.

فیلم سینمایی عصب‌کشی به کارگردانی امیر توده‌روستا با نام انگلیسی NUMB در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه‌ی اصلی پنجاه و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رتردام به نمایش در خواهد آمد. جشنواره فیلم رتردام از پنجم تا شانزدهم بهمن برگزار می‌شود.

بازیگر نمایش‌های هماتوم اپیدورال جن زده و در اتاق باد می‌وزد گفت: من در چند فیلم و سریال بازی کردم که هنوز اکران نشده‌اند. مسیر بازیگری برای من خیلی طولانی است. دوست دارم در فیلم‌هایی بازی کنم که جهان بینی جدیدی به مخاطب بدهد و وقتی از دنیا رفتم اثرم بماند و تاثیرش را بگذارد. نقش‌هایی را دوست دارم که باعث شود مخاطب به اصول اخلاقی فکر کند.

وی درباره فعالیت‌های جدیدش توضیح داد: کتاب صوتی هرگز نیفت را خوانده‌ام که به زودی منتشر می شود. کتاب هرگز نیفت نوشته پاتریشیا مک کورمیک از سال ۱۹۷۵ و در شهر باتم بنگ کامبوج روایت خود را شروع می کند. داستان این کتاب درباره جداسازی اعضای خانواده ها در کامبوج و وادار کردن کودکان به کار روی شالیزارهای برنج است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند