اکران

وجدان و عدالت پیام فیلم «حرف آخر» است

به گزارش باکس افیس ایران: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «حرف آخر» با اشاره به آغاز اکران این فیلم از ۱۶ آذر در سینماهای گروه هنر و تجربه گفت: در جامعه کنونی در هر جایگاهی که هستیم باید وجدان و عدالت را پررنگ کنیم تا به جامعه ایده‌آل برسیم.

علی شاه حاتمی  با اشاره به اینکه داستان اصلی «حرف آخر» عدالت‌خواهی یک قاضی در دادگاه است، اظهارداشت: در این فیلم عدالت‌خواهی و بیداری وجدان در یک قاضی به تصویر کشیده شده که درصدد جبران اشتباه خود است. این قاضی حکمی را به اشتباه صادر کرده و تلاش می‌کند تا آن رای اجرا نشود.

وی از تمایل خود و سازندگان فیلم برای اکران در گروه هنر و تجربه خبر داد و افزود: در جامعه امروزی پذیرش اشتباه و تلاش برای جبران کردن آن، کمتر دیده می‌شود و می‌توان گفت به فراموشی سپرده شده چرا که افراد به دلیل داشتن غرور کاذب نمی‌خواهند خطای خود را قبول کنند.

شاه‌حاتمی با تاکید بر شعار فیلم «حرف آخر» بیان کرد: شعار این فیلم، رعایت عدالت و بیداری وجدان است. این داستان می‌خواهد وجدان‌ها را بیدار کند و خواب را از چشم افرادی که وجدان ندارند و عدالت را رعایت نمی‌کنند، بگیرد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «حرف آخر» با اشاره به اینکه پذیرش نقد در اصل موجب اصلاح جامعه می‌شود، گفت: هیچ وقت موضوع نقد، به معنی حمله نیست. گاهی با بستن راه نقد موجب ایجاد تلاطم در جامعه می‌شویم. هیچ انسانی نباید خود را متمایز از نقد بداند چرا که انتقاد همیشه موثر و راه‌گشا است.

وی افزود: هر فیلم باید حرف خودش را روی پرده بزند و با مخاطب ارتباط برقرار کند. مخاطبان این فیلم، تمام مردم در هر شغل و جایگاهی هستند و جامعه هدف ما گروه خاصی نیست.

فیلم سینمایی «حرف آخر» از روز چهارشنبه (۱۶ آذر) در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

ایوب آقاخانی، شبنم قلی‌خانی، سهیل محبی، مونا کرمی، ثریا قاسمی، علیرضا استادی، علی باقری، حسن نجاریان، محمدعلی تقوی، هیلا اکرانی، آذین احرامی، وندا جعفری، ابراهیم لطیفی، مریم کاظمی و محسن عظیمی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند