بازیگر محبوب

بازیگری که بعد از بازی در ۵۲۵ فیلم می‌خواهد دوباره کارگردانی کند

به گزارش باکس افیس ایران: بازیگر محبوب هندی می‌گوید آماده است تا دوباره روی صندلی کارگردانی بنشیند.

آنوپم کهیر بازیگر محبوب هندی که بازیگر فیلم‌هایی چون «دفترچه امیدبخش» دیوید اوراسل و سریال «نیوآمستردام» بوده، سال ۲۰۲۲ را با فعالیت‌های متنوعی سپری کرده است و در «پرونده‌های کشمیر ۲»، «کارتیکیا ۲» و «آنوچای» حضور داشته است، اما می‌گوید آماده است تا پشت دوربین برگردد.

وی در حاشیه جشنواره بین‌المللی فیلم هند گفت: ماجرایی برایم رخ داده است، خواهرزاده‌ام اوتیسمی است و من داستانی دارم درباره یک پدربزرگ و نوه اوتیسمی او که با هم زندگی می‌کنند. می‌خواهم فیلمنامه‌اش را بنویسم و ممکن است تا پایان امسال یا سال آینده کارگردانی‌اش را شروع کنم.

وی ۲۰ سال پیش با ساخت « Om Jai Jagadish» برای نخستین بار روی صندلی کارگردانی نشست اما دیگر این تجربه را تکرار نکرد.

کهیر قرار است امسال را با بازی در فیلم ترسناک تامیلی با عنوان «ارتباط» که در آن در نقش کشیشی که از طریق زوم جن‌گیری می‌کند را ایفا می‌کند، به پایان ببرد.

وی همچنین در حال بازی در فیلم «کالری» ساخته ایشا مارجارا فیلمساز کانادایی است که داستانی بین‌نسلی درباره ۳ زن است. به گفته وی این فیلم در کانادا و هند ساخته می‌شود.

به دلایل شخصی وی بازی در فصل جدید سریال پزشکی «نیوآمستردام» را ادامه نداد، اما بیشتر به پروژه‌های هندی پرداخت. «امضا» ساخته گاجندرا آهیر که خود وی تهیه‌کننده‌اش هم هست از سوی او در توییتر به عنوان فیلم ۵۲۵ وی در عرصه بازیگری معرفی شده است.

کهیر همچنین به زودی با IB۷۱ به کارگردانی سانکالپ ردی، «کاگاز ۲» ساخته ساتیش کاوشیک، «اورژانس» از کانگانا رانات و یک سریال اینترنتی توسط نیراج پاندی دیده می‌شود.

وی که ۶۷ ساله است گفت: به فیلم‌هایی که نمایش‌دهنده سینمای هند هستند، افتخار می‌کند.

این بازیگر پرکار در جشنواره بین‌المللی فیلم هند یک مستر کلاس با موضوع «نمایش برای نمایش و تئاتر» برگزار کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند