سریال

زنان شبکه مخفی برگشتند

به گزارش باکس افیس ایران: قسمت پانزدهم سریال «شبکه مخفی زنان» پس از لختی کش و قوس، جمعه ۲۷ آبان پخش می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی نماوا، مشکل پخش قسمت پانزدهم سریال «شبکه مخفی زنان» برطرف شد و طبق روال همیشگی پخش این سریال، قسمت پانزدهم شبکه مخفی زنان روز جمعه ۲۷آبان ساعت ۱۲ظهر در پلتفرم نماوا منتشر می‌شود.

قسمت پانزدهم سریال کمدی‌-تاریخی «شبکه مخفی زنان» که جمعه‌ها از سامانه نماوا پخش می‌شود، بیستم آبان‌ماه ۱۴۰۱ پخش نشد. روابط عمومی نماوا ۲۴ آبان ماه توضیحاتی را در خصوص عدم پخش این قسمت ارائه داده بود.

در متن توضیح روابط عمومی نماوا درباره پخش نشدن قسمت پانزدهم مجموعه شبکه مخفی زنان آمده بود: سریال شبکه مخفی زنان با وجود پیگیری‌های مدیران نماوا با عدم پاسخگویی از سمت ساترا روبه‌رو شد. سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) تا این لحظه هیچ توضیحی مبنی بر دلیل عدم پخش این قسمت ارائه نداده است. لازم به ذکر است که تمامی چهارده قسمت پیشین این سریال بعد از ارائه ممیزی‌ها و اصلاحات از سمت ساترا و اعمال آن‌ها روی پلتفرم نماوا بارگذاری شده است. نماوا ضمن عذرخواهی از تمامی مخاطبان محترم این سریال، در تلاش است تا پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی مسئولان مربوطه دریافت و مشکل پخش این سریال را برطرف کند.

به گزارش ایرنا، سریال شبکه مخفی زنان یک مجموعه نمایشی ایرانی در ژانر درام تاریخی و کمدی است که توسط افشین هاشمی ساخته شده است. هاشمی از کارگردانان جوان کشورمان است که  در فیلم‌های سینمایی همچون خیلی دور خیلی نزدیک، پابرهنه در بهشت، به نام پدر، وقتی همه خوابیم و سال دوم دانشکده من بازی کرده است.

در خلاصه داستان شبکه مخفی زنان آمده است: در ابتدای قرن چهاردهم شمسی، وقتی شاه متوجه جنبش‌ های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می‌ شود، ماموریت ویژه‌ای به یکی از اهالی دربار خود می‌ دهد.

لیلا حاتمی، سیامک انصاری، حمید فرخ‌نژاد، شبنم مقدمی و مهدی هاشمی بازیگران اصلی این مجموعه هستند. شبکه مخفی زنان، نخستین تجربه افشین هاشمی در زمینه ساخت سریال است. او سابقه کارگردانی در سینما را با آثاری هم چون خسته نباشید، صدای آهسته، گذر موقت، خاله قورباغه و خداحافظ دختر شیرازی دارد.

شبکه مخفی زنان را محمد رحمانیان بر اساس طرحی از محسن قرایی و افشین هاشمی به نگارش درآورده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند