جشنواره

پخش فیلم‌های منتخب نوجوان در جشنواره «ایران آینده»

به گزارش باکس افیس ایران:  مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ با مشارکت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، فیلم‌های منتخب ویژه نوجوانان را در جشنواره «ایران آینده» اکران می‌کند.

همزمان با هفته ملی نوجوان، فیلم‌های منتخب ویژه نوجوانان تا ۲۰ آبان ماه همه روزه در دو ساعت ۱۷ و ۱۹ به صورت رایگان در باغ کتاب تهران اکران می شود.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ با توجه جدی به آثار مفید و اثربخش مدیوم سینما و مفاهیم تربیتی و آموزشی آن، فیلم‌های پرمخاطب و پرآموزه ای همچون «درسی برای فردا» به کارگردانی غلامرضا حیدرنژاد، «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری، «قهرمان» (انیمیشن) به کارگردانی کیانوش عابدی، «ماهیگیر و بهار» به کارگردانی سیدحسین سلطانی، «سایه‌ای که نور شد» به کارگردانی نازنین سبحان سربندی، «روزی کلاغی» به کارگردانی عبدالله علیمراد، «آقای مدیر» به کارگردانی حسن آقا کریمی، «مادر» به کارگردانی لیلا میرهادی و … را جهت پخش در این جشنواره انتخاب کرده است.

همچنین نشست نقد و بررسی برخی از فیلم های منتخب با حضور عوامل فیلم در سالن اکران برگزار می شود.

جشنواره بازی، سرگرمی، مسابقه و محصولات «ایران آینده» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری شبکه امید و سایر نهادهای فعال در حوزه نوجوانان، تا ۲۰ آبان هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در باغ کتاب تهران و گذرهای منتهی به این مجموعه در منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند