ترنس هیل

زوج هنری وسترن در قاب «کمدین» تماشایی می شوند

به گزارش باکس افیس ایران:  مستند «کمدین» این هفته مروری بر آثار سه کمدین مشهور دنیا همچون باد اسپنسر ، ترنس هیل و رابین ویلیامز خواهد داشت.

برنامه تلویزیونی «کمدین» در این هفته پنج شنبه ۲۸ مهرماه ساعت ۲۲ سکانس های برگزیده و برتری از فیلم های باد اسپنسر و ترنس هیل را به مدت ۲۰ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می‌ کند.

بنا بر این گزارش، باد اسپنسر با نام اصلی کارلو پدرسول بازیگر ایتالیایی‌الاصل ‌هالیوود و سینمای ایتالیا  و زوج هنری‌اش ترنس هیل با نام (ماریو جیروتی) به نوعی یادآور لورل و هاردی از نوع ایتالیایی هستند.

موفق‌ترین زوج فیلم‌های وسترن غربی با نقش‌آفرینی در فیلم‌های کمدی محبوبیت بسیاری یافتند و استقبال مخاطبان باعث شد همکاری‌شان در ١٨ فیلم ادامه پیدا کند.

به جهت پخش بیشتر فیلم‌های باد اسپنسر (معروف به پاگنده) و ترنس هیل از تلویزیون، این دو کمدین در ایران طرفداران بسیاری دارند.

همچنین «کمدین» جمعه ۲۹ مهر ساعت ۲۲ سکانس های برگزیده و برتر فیلم های رابین مک‌لورین ویلیام هنرپیشه و کمدین آمریکایی را به مدت ۴۵ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می‌ کند.

فعالیت های رابین ویلیامز، بیشتر در سینما، تلویزیون و تئاتر بود. او با اجرای نقش در مجموعه تلویزیونی مورک غریبه به اوج شهرت دست یافت.

ویلیامز در فیلم های سینمایی بسیاری همچون جهان به گفته گارپ، انجمن شاعران مرده، مرگ دوباره، در جستجوی دکتر سئوس، ویل هانتینگ خوب، مرگ بر اسموچی و روانپزشک ایفای نقش داشته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند