تونی گلدوین

رابرت دنیرو با «رفتار نامناسب» دیده می‌شود

به گزارش باکس افیس ایران:  تونی گلدوین برای فیلم جدیدش شماری از بازیگران درجه یک از رابرت دنیرو تا بابی کاناواله و ووپی گلدبرگ را گرد آورده است.

بابی کاناواله بازیگر برنده امی، رابرت دنیرو بازیگر برنده ۲ اسکار، رز بیِرن نامزد ۲ جایزه امی، ورا فارمیگا نامزد اسکار، رین ویلسون نامزد ۳ جایزه امی، ووپی گلدبرگ برنده ایگوت بازیگران فیلم جدید تونی گلدوین با عنوان «رفتار نامناسب» خواهند بود.

این فیلم که خود گلدوین در آن علاوه بر کارگردانی در برابر دوربین هم ظاهر می‌شود درباره مردی به نام مکس برنال با بازی کاناواله است که قبلاً نویسنده موفق کمدی بود و حالا استندآپ کمدین نه‌چندان موفقی است که یک پسر ۱۱ ساله نابغه دارد. نقش این پسر مبتلا به اوتیسم را ویلیام فیتزجرالد بازی می‌کند. این پدر که اخیراً همه چیزش را از دست داده و از همسرش هم جدا شده با پدرش زندگی می‌کند که نقشش را رابرت دنیرو ایفا می‌کند. مکس تصمیمی مضحک می‌گیرد و می‌خواهد پسرش را به سفری اودیسه‌وار ببرد و به این منظور باید پسرش را از همسرش بدزدد … .

تونی اسپیریداکیس نویسنده فیلمنامه این فیلم است و ویلیام هوربرگ از تهیه‌کنندگان فیلم از آن به عنوان فیلمنامه‌ای که ترکیبی از حقیقت، طنز و لطف خوانده یاد کرد. وی با گلدوین و ووپی گلدبرگ در فیلم «روح» محصول ۱۹۹۰ برای پارامونت کار کرده بود و گفت خوشحال است یک همکاری دوباره بین این گروه رقم می‌خورد.

فیلمبرداری این پروژه تا پایان همین ماه آغاز خواهد شد.

رابرت دنیروی ۷۹ ساله امسال با چند فیلم دیده خواهد شد و «قاتلان ماه کامل» ساخته اسکورسیزی احتمالاً سال آینده برای اولین بار در جشنواره کن به نمایش درمی‌آید. «آمستردام» ساخته دیوید اوراسل، «مرا در رودخانه بشوی» ساخته راندل امت، «درباره پدرم» ساخته لورا تروسو و «سرباز حلبی» ساخته برد فورمن دیگر فیلم‌های جدید وی در مرحله پس از تولید هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند