جشنواره

رقابت مریلین مونرو با هومن سیدی در ونیز

به گزارش باکس افیس ایران:  «بلوند – Blonde» به کارگردانی «اندرو دامینیک – Andrew Dominik» استرالیایی که برداشتی تخیلی از زندگی «مریلین مونرو- Marilyn Monroe» است، با بازی یک بازیگر کوبایی – اسپانیایی در هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز اکران می‌شود.

آنا سلیا د آرماس کاسو – Ana Celia de Armas Caso‎ که فعالیت خود را در سینما در سال ۲۰۰۶ با نقش اصلی درام عاشقانه گل رز از فرانسه در کشورش کوبا آغاز کرد و با بازی در نقش هوش مصنوعی سه‌بعدی در فیلم علمی تخیلی تحسین‌شده بلید رانر ۲۰۴۹ – Blade Runner ۲۰۴۹ در سال ۲۰۱۷ به شهرت رسید، با ایفای نقش مریلین مونرو به جشنواره فیلم ونیز آمده است. او برای ایفای نقش در فیلم جنایی چاقوکشی – Knives Out در سال ۲۰۱۹ نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب شد.

بلوند، یک فیلم ۱۶۶ دقیقه‌ای درام روان‌شناختی زندگی‌نامه‌ای آمریکایی است که از رمان داستانی تاریخی به همان نام اثر جویس کارول اوتس از سال ۲۰۰۰ اقتباس شده است.

این فیلم برداشتی تخیلی از زندگی مریلین مونرو با بازی آنا سلیا د آرماس کاسوست که در این اثر آدرین برودی – Adrien Brody، بابی کاناوله – Bobby Cannavale و جولیان نیکلسون – Julianne Nicholson در نقش‌های مکمل ظاهر می‌شوند. بیشتر فیلم به صورت سیاه و سفید فیلمبرداری و قسمت‌هایی از آن به صورت رنگی تنظیم شده است.

دده گاردنر، جرمی کلاینر، تریسی لاندون، برد پیت و اسکات رابرتسون به عنوان تهیه‌کنندگان این فیلم حضور دارند. تولید این فیلم، پس از یک دوره طولانیِ توسعه که در سال ۲۰۱۰ آغاز شده بود، سرانجام در اوت ۲۰۱۹ در لس آنجلس آغاز شد و در ژوئیه ۲۰۲۱، پس از همه گیری کووید-۱۹، به پایان رسید.

بلوند پس از جشنواره فیلم ونیز، در ۲۸ سپتامبر توسط نتفلیکس منتشر می‌شود.

این فیلم فردا در دو نوبت و در ساعت‌های ۱۹ و ۲۰ به ترتیب در سالا گرانده و پالا بیه نال نمایش داده می‌شود.

اندرو دامینیک کارگردان کار که از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌، پیشتر فیلم درام وسترن ترور جسی جیمز به‌دست رابرت فورد بزدل- The Assassination of Jesse James by the Coward Robert و نئو نوآر و جنایی کشتار با لطافت – Killing Them Softly را کارگردانی کرده است. در این دو اثر که سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۲ ساخته شده برد پیت نقش اصلی را ایفا کرده است.

فردا همچنین شب، داخلی، دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند نیز در بخش اصلی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز در ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در سالا گرانده نمایش داده خواهد شد.

 

رقابت مریلین مونرو با هومن سیدی در ونیز

سن عُمَر – Saint Omer (عُمَر مقدس) محصول فرانسه به کارگردانی آلیس دیوپ – Alice Diop عنوان فیلم دیگری است که روز پنجشنبه اکران خواهد شد.

 

رقابت مریلین مونرو با هومن سیدی در ونیز

در این فیلم ۱۲۳ دقیقه‌ای که در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه و در پالا بیه نال اکران می‌شود، Kayije Kagame Guslagie Malanda، Valérie Dréville، Aurélia Petit ایفای نقش می‌کنند.

روز پنجشنبه پرده فیلم ونیز در ساعت ۱۳ در پالا بیه نال شاهد اکران جنگ جهانی سوم به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هومن سیدی خواهد بود.

۵۵۵۵

رقابت مریلین مونرو با هومن سیدی در ونیز


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند