جشنواره

«چپ دست» از جشنواره فیلم زنان سئول جایزه گرفت

به گزارش باکس افیس ایران: فیلم کوتاه «چپ دست» به نویسندگی و کارگردانی نسرین محمدپور توانست از بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم زنان سئول جایزه دریافت کند.

فیلم کوتاه «چپ دست» به نویسندگی و کارگردانی نسرین محمدپور و تهیه‌کنندگی فریبا عرب (کمپانی CHOSEN IMAGE) به بخش رقابتی جوایز آسیایی بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم زنان سئول راه پیدا کرد.

در بخش رقابت آسیایی که سه جایزه داشت، نسرین محمدپور برای «چپ دست» جایزه nbp را که توسط ۵ داور تعیین می‌شود، از آن خود کرد. جایزه nbp توسط یک شرکت هنری به یک فیلم تعلق می‌گیرد.

بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم زنان سئول ۲۵ آگوست تا اول سپتامبر ۲۰۲۲ در سئول برگزار شد و «چپ دست» در این دوره در بخش فیلم‌های کوتاه با ۱۹ فیلم کوتاه دیگر رقابت کرد. جشنواره بین المللی فیلم زنان سئول یکی از بزرگترین و معتبرترین جشنواره فیلم زنان در سطح بین‌المللی محسوب می‌شود که آثار فیلمسازان زن را از سراسر دنیا در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی به نمایش می‌گذارد.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «چپ دست» ۱۵ دقیقه‌ای آمده است: «مریم تصمیمی بزرگ در سر دارد و قصد دارد کاری انجام دهد و خود را برای این کار آماده می‌کند اما … .»

یاسمن نصیری، رهام اسدی، سهیل رضایی، لیلا دلیر، رضا موسی زاده گلستانی، علی جوان، ناصر شجاعی‌فر، رضا لیودانی، رحیم اسدی، شهرزاد خوشخو، مصطفی رضایی، مسعود خانزاده، تکتم محمدی و محمدامین مجدی، بازیگران این فیلم کوتاه هستند. پخش «چپ دست» برعهده مجتبی عبدالرحیم خان است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند