آروند دشت آرای

«پدر» به تئاتر شهر رسید

به گزارش باکس افیس ایران: اجرای نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت آرای از روز سه شنبه هشتم شهریور ماه با گرامیداشت زنده یاد داود رشیدی در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز شد.

نمایش «پدر» به نویسندگی فلوریان زلر و کارگردانی آروند دشت آرای شامگاه سه شنبه هشتم شهریور ماه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم داود رشیدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

رضا کیانیان یکی از بازیگران نمایش «پدر» پس از پایان اولین اجرای این اثر نمایشی به نمایندگی از گروه اجرایی، ضمن قدردانی از استقبال مخاطبان از تماشاگران حاضر در سالن خواست تا به احترام سالروز درگذشت داود رشیدی یک دقیقه سکوت کنند.

احترام برومند بازیگر، گوینده و همسر مرحوم داود رشیدی هم که به دعوت گروه اجرایی در اولین اجرای این اثر نمایشی در تالار اصلی تئاتر شهر حضور یافته بود، ضمن ابراز خرسندی از استقبال خوب مخاطبان در اولین اجرای این نمایش توضیح داد: از گروه اجرایی نمایش بابت اقدام ارزشمندشان در گرامیداشت مرحوم داود رشیدی قدردانی می کنم و امیدوارم با تلاش و زحمتی که در به صحنه بردن این اثر نمایشی انجام دادند، شاهد استقبال چشمگیر مخاطبان باشیم. کما اینکه استقبال قابل توجه روز اول می تواند نشانه خوبی برای به صحنه رفتن نمایشی مفید و موثر برای تماشاگران باشند.

نمایش «پدر» به نویسندگی فلوریان زلر، کارگردانی آروند دشت آرای و بازی رضا کیانیان، لیلی رشیدی، سعید چنگیزیان، مارین ون‌هولک، سوگل خلیق، بهزاد کریمی، نجوا صاحب‌الزمانی هر روز ساعت ۲۰ به مدت زمان ۹۰ دقیقه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود. این در حالی است که دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی می توانند هر روز با مراجعه به گیشه و ارائه کارت دانشجویی به صورت محدود از تخفیف ۳۰ درصدی قیمت بلیت نمایش برخوردار شوند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند