آکادمی اسکار

کریس راک پیشنهاد اسکار برای اجرای مراسم ۲۰۲۳ را رد کرد

به گزارش باکس افیس ایران:  کمدین مشهور آمریکایی گفته است پیشنهاد آکادمی اسکار برای اجرای مراسم سال آینده را نپذیرفته است.

کریس راک دوباره به ماجرای سیلی اسکار پرداخت و گفت آکادمی از وی خواسته است تا بار دیگر مجری اسکار شود اما او نپذیرفته است.

این کمدین وقتی روی صحنه استندآپ کمدی بود این ادعا را مطرح کرد. ۵ ماه پیش وقتی وی با سر تراشیده همسر ویل اسمیت شوخی کرد، با سیلی ویل اسمیت روی صحنه اهدای جوایز اسکار روبرو شد.

وی بازگشت به اسکار را با بازگشت به صحنه جنایت مقایسه کرد و گفت مثل این است که از نیکول براون سیمپسون (که توسط همسرش کشته شد) بخواهیم به رستوران (صحنه قتل) بازگردد. وی آن را با بازگشت مقتول به جای قاتل به صحنه جنایت تشبیه کرد.

وی پیشتر هم با این حادثه شوخی کرده و از صحبت درباره آن خودداری نکرده است و در یکی از نمایش‌های قبلی‌اش گفته بود این ضربه بدجوری هم درد داشت. وی ویل اسمیت را به کسی که داشت در نقش محمدعلی کلی در صحنه بوکس بازی می‌کرد، تشبیه کرد.

راک ۵۷ ساله گفت: او از من بزرگ‌تر است و ایالت نوادا با مبارزه ما با هم موافقت نمی‌کند.

یاهو نیوز نوشته است با آکادمی برای ادعای راک تماس گرفته اما پاسخی دریافت نکرده است و اصولا آکادمی درباره شایعه دعوت از فردی برای میزبانی پاسخ نمی‌دهد.

اسمیت پس از این رویداد از آکادمی استعفا کرد و از سوی آکادمی هم به مدت ۱۰ سال از حضور در مراسم مربوط به آکادمی محروم شد. وی پس از چند ماه سکوت، ماه پیش به شبکه‌های اجتماعی بازگشت و از راک عذرخواهی کرد.

کریس راک سال ۲۰۰۵ و ۲۰۱۶ و ۲۰۲۱ اجرای مراسم اسکار را بر عهده داشت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند